Strona 1 z 84 1231151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 831

Wątek: bezlusterkowe foty

  1. #1
    | OlyJedi Awatar realnasty
    Dołączył
    Jun 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    1.661
    Siła reputacji
    59
    Moja galeria

    bezlusterkowe foty

    Na początek chciałam serdecznie przywitać wszystkich Forumowiczów. Do tej pory ograniczałam się do lektury (niekiedy dość intensywnej) Forum, w końcu zdecydowałam się poprosić Was o ocenę moich dokonań fotograficznych. Kilka słów o mnie: jestem studentką socjologii drugiego stopnia, fotografią interesuję się od kilku lat, mając 16 lat sprawiłam sobie pierwszy kompakt i co jakiś czas zmieniałam na lepszy model. Lubiłam robić zdjęcia nie tylko na imprezach i wakacyjnych wyjazdach, a kompakt cały czas mnie nie satysfakcjonował. Jednak bałam się przesiadki na coś lepszego ze względu na wagę, nieporęczność (staram się zawsze mieć aparat przy sobie) i konieczność zmiany obiektywów - 18-krotny zoom w aparacie wydawał mi się spełnieniem marzeń Cały czas prześladowało mnie pragnienie głębi ostrości i lepszej jakości zdjęć. W końcu, za namowami chłopaka, zdecydowałam się na kupno E-PL1. To wiekopomne wydarzenie miało miejsce w marcu i kompletnie odmieniło moje życie. Oszalałam na punkcie fotorafii - nie tylko dużo fotografuję, ale też edukuję się w tej dziedzinie - czytam, chodzę na wystawy itd. Niedawno przesiadłam się na E-PL2, którego kocham z całego serca. Ze względu na zainteresowanie socjologią najbardziej interesuje mnie fotografia ludzi: uliczna i portrety. Fascynują mnie też klimaty industrialne i opuszczone miejsca. W takiej tematyce powstają głównie moje zdjęcia.

    Mam nadzieję, że nie zanudziłam wstępem Pozdrawiam i proszę o opinie zamieszczonych zdjęć, Ola.

    1.

    2.

    3.

    4.

  2. #2
    | OlyJedi Awatar sepi19
    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    2.787
    Siła reputacji
    115
    Moja galeria

    Odp: bezlusterkowe foty