Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 65

Wątek: Olympus E-500 - jestem nowy,1 lustrzanka co jak poustawiac;)

Mieszka w
    Warszawa
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria

Olympus E-500 - jestem nowy,1 lustrzanka co jak poustawiac;)

Witam

Miałem kupić kompakt Fuji S6500fd ale skuszony okazyjną ceną 1566zł (Vobis) kupiłem swoją pierwszą lustrzankę...

Teraz mam dylemat i chcę się poradzić:
    Nie mam doświadczenia w robieniu zdjęć lustrzanką więc na razie chcę robić zdjęcia półśrodkiem np:
    W słoneczne ładne dni chcę robić zdjęcia na Auto gdzie mam mimo wszystko parę różnych dostępnych funkcji np expozycja...
    lub w pomieszczeniach tryb S gdzie aparat w trybie Auto usilnie ustawiał migawkę na 1/50 (mimo wyższego ISO) co groziło poruszonymi zdjęciami, ja w trybie S mogę ustawić ręcznie migawkę np na 1/60 lub lepiej 1/80 i np ISO na 250 + błysk i expozycja... efekt zadowalający...

Czy ktoś ma ten aparat i może mi napisać parę dobrych rad jak robić udane ładne zdjęcia bez zbytecznego grzebania w ustawieniach ?
    jadę za tydzień do Egiptu z dziewczyną, chciałbym zachować wspomnienia na zdjęciach w możliwie najlepszy sposób
    Zanim się w pełni nauczę robienia manualnych zdjęć chcę mniej więcej znać zasadę i ustawienia aby zdjęcia były lepsze niż robione standardowym kompaktem.
    Czy ustawiacie w menu "Picture mode" Vivid czy Natural ? ja dałem natural i sharpnes +1 kreseczka... czy tak jest najlepiej ?
    Reszta ustawień:
    gradiation: normal
    shq
    noise reduction on
    metering esp+af
    af mode: s-af
    wbkt, ae bkt, : na off
    [...] : auto

Dzięki pozdrawiam

| OlyJedi Awatar suchar
    Mieszka w
    Wa-wa
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria