Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 43

Wątek: Enchanted... by aenye :)

  1. #1

    Dołączył
    May 2013
    Posty
    22
    Siła reputacji
    11
    Moja galeria

    Enchanted... by aenye :)

    No to drżę, ale właściwie od dawna pokazuję fotki światu - wrzucam na fb, bloga itp, więc powiedzcie, proszę, co myślicie.
    Jestem amatorką, laikiem, nigdy się nie uczyłam robić zdjęć 'technicznie', ale od lat 5 zgłębiam możliwości mojego e-420, którego wdzięczną miłością darzę i mam nadzieję - z wzajemnością.
    Co źle, co poprawić, co dobre, a co budzi wątpliwości wasze..?

    Przede wszystkim, co myślicie o obrabianiu zdjęć w programach takich jak photoscape, filtrami, nasyceniem, odbarwianiem itp itd? Takie 'lamerskie' umiejętności posiadam, nieraz chciałam się bawić Photoshopem, ale przerasta mnie, a może, przy trójce dzieci, nie chciało mi się po prostu.
    Rzeczone foty są albo naturalnie takie cudne () albo poprawiłam je właście w photoscape.


    Ale najpierw ja, żebyśmy się poznali conieco, foto ustawiłam i obrobiłam ofc ja, pstryknął mąż. I seria fot poprawionych:


    OK, to czekam na opinie Wasze

    PS Muszę się zapoznać z regulaminem, jak wrzucać "duże" rozmiarowo fotki, bo coś intuicyjnie mi nie wyszło, następnym razem będzie lepiej.
    Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_1012500.jpg
Wyświetleń:	109
Rozmiar:	125,9 KB
ID:	88217   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_1012503.jpg
Wyświetleń:	102
Rozmiar:	237,1 KB
ID:	88218   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_1012571.jpg
Wyświetleń:	93
Rozmiar:	193,7 KB
ID:	88219   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_1012454.jpg
Wyświetleń:	76
Rozmiar:	313,1 KB
ID:	88223  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_1016494.jpg
Wyświetleń:	81
Rozmiar:	148,8 KB
ID:	88220   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_1016487.jpg
Wyświetleń:	79