Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Marcinowe fotki

Mieszka w
    Strzelin
    Siła reputacji
    13
    Moja galeria

Marcinowe fotki

Witam,
    chce się czegoś nauczyć, posłuchać rad starszych i mądrzejszych toteż bede wstawiał tutaj zdjęcia. Proszę oceniać, komentowac, krytykować.

Fotografią zajmuję się w sumie od niecałego roku, dlatego też w dziale dla poczatkujących.

1-zdjęcia, jakich wszędzie wiele
    2-portret. ostrość lekko podciągnięta na psie, choć mało kiedy z niego korzystam
    3-debiut jeśli chodzi o studio
    4-kolejny prosty portret
    5-kot
    6-pomidorki

na dniach chce się wybrac z aparatem na spacer to bedzie więcej zdjęć, wszystki wykonane Olkiem e500 z Zuiko 14-45.

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	6.jpg
Wyświetleń:	104
Rozmiar:	296,4 KB
ID:	82911Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5.jpg
Wyświetleń:	105
Rozmiar:	576,2 KB
ID:	82910Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	126
Rozmiar:	562,1 KB
ID:	82909Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	112
Rozmiar:	311,2 KB
ID:	82908Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	111
Rozmiar:	513,0 KB
ID:	82907Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	103
Rozmiar:	491,7 KB
ID:	82906
    E-500; Zuiko 14-45; Helios 58 mm f/2.0

| OlyJedi Awatar Rysiek_O
    Mieszka w
    47-364 Komorniki
    Siła reputacji
    312
    Moja galeria

Odp: Marcinowe fotki

Witaj Marcinie!
    Poświęć troszkę czasu na lekturę forum, popatrz co wstawiają i co poprawiają doświadczeni koledzy i wtedy sam potrafisz znaleźć dystans do własnych prac i je ocenić. Zwróć uwagę jak praktycy korzystają ze światła. Wszak ono maluje obraz.
    Powodzenia!
    Rysiek_______________
    Podstawowe elementy E 4/3 i m4/3

| OlyJedi Awatar glee
    Mieszka w
    Wrocław
    Siła reputacji
    29
    Moja galeria