Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 29.01.13 o 07:30
Tak, słuchaj mój też to ma.
Cholera pojechałam specjalnie do nich w sobotę, gdzie tam nawet nie zszedł na dół przywitać się z babką, tylko cały dzień Plejstejszyn.
No jestem ciekaw. Będę miał tego 45-150 za 2 tygodnie, więc będę mógł się na coś nastawić![]()
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
No proszę, nowy stary kit... Kiedyś mieliśmy wyścig na megapiksele i zoomy. Teraz ścigamy się na ilość takich samych kitów w ofercie producentów. Czuję się rozpieszczony![]()
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Dlaczego takich samych? Stary nie będzie produkowany, zastąpi go nowy. Może poprawią trochę jakość i będzie podobna do 14-45?
To nie lepiej było zmodyfikować "stare" 14-45. O niebo lepsze wykonanie i parametry niż w 14-42. A tak w ogóle to po co tyle ciemnych obiektywów w zakresie 28-84 dla FF. Niech dadzą światło chociażby 2.8-4.0 jak w Fuji 18-55.
Parametry 14-45 nie są o niebo lepsze. W sumie tylko 3mm różnicy. Wykonanie jest wyraźnie lepsze i jak wyszło 14-42, to Panasonic stwierdził, że 14-45 to jest obiektyw klasy "premium"
Brakuje właśnie czegoś pomiędzy 12-35/2.8 i ciemnym 12-50. Odpowiednik 14-54/2.8-3.5 byłby bardzo pożądany. Może być ciut ciemniejszy i zakres przesunięty do 12 mm, ale coś takiego pewnie sprzedałoby się lepiej niż 12-35, zakładając oczywiście cenę pomiędzy kitem a 12-35.
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
X już jest oznaczony jako "discounted".
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb