Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Chciałabym kupic obiektyw do e-PL3, pomóżcie proszę :-)

Mieszka w
    Przemyśl
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Chciałabym kupic obiektyw do e-PL3, pomóżcie proszę :-)

Witam wszystkich, jestem tutaj nowa...zaczęłam czytać Wasze posty z nadzieją że odnajdę coś co mnie interesuje(jak w temacie)
    ale jestem poprostu zielona Robie zdjecia od lat, ale mniej profesjonalnie niz reszta Forumowiczów.

Jakis czas temu kupiłam Olympusa e-Pl3, jestem zadowolona, ale marzy mi sie inny obiektyw, ten ktory był w zestawie niestety nawet mnie nie satysfakcjonuje.

Czy jest tutaj ktos, kto moze mi doradzić jak obiektyw dokupić ? oraz co jeszcze jest mi potrzebne do robienia fajnych zdjęć.

Lampa ? ( ta ktora jest jest bardzo słaba i zdjęcia wieczorem wychodza koszmarnie)

Widzialam ze piszecie o jakiś adapterach...

Jeśli jest tu ktoś komu by sie chciało mi pomoc i wyjasnic co nie co ... to bardzo prosze !

Tym ktorzy mają ochote tylko się powymadrzać - dziekuje - prosze ominac ten watek !

jednak mam cichutką nadzieje ze znajde tutaj jakąc malutka pomoc, dziekuje i pozdrawiam !
    Magda

| OlyJedi Awatar POLM
    Mieszka w
    Okolice Wrocławia
    Siła reputacji
    39
    Moja galeria

Odp: Chciałabym kupic obiektyw do e-PL3, pomóżcie proszę :-)