Jeżeli Pentax ME został już kupiony to nic się takiego wielkiego nie stało- wystarczy kupić przejściówkę na m42, która jest relatywnie tania. A co do Pentaxa ME- to jeden z moich ulubionych analogowych korpusów.
Jeżeli Pentax ME został już kupiony to nic się takiego wielkiego nie stało- wystarczy kupić przejściówkę na m42, która jest relatywnie tania. A co do Pentaxa ME- to jeden z moich ulubionych analogowych korpusów.
Po Twoim poście napisałem prośbę o wycofanie aukcji.
“When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in Black and white, you photograph their souls!”
― Ted Grant
Fakt przejsciowka nie jest droga ,ale zawsze wygodniej bez , polubisz Me-super za wizjerek i rozmiar , no i na bagnet k sporo tez jest sloikow ,zarwono pentaxowych jak i producentow niezaleznych , niejednokrotnie tanszych niz m42
Nie mam zaufania do przejściówek. Chciałbym wykorzystać ten obiektyw jak najlepiej. Dotąd używałem go z E-520 z Dandelionem i niezbyt mi się to podobało.
“When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in Black and white, you photograph their souls!”
― Ted Grant
http://www.m42.republika.pl/ , tu masz informacje o tym Porscie ktory ci zalinkowalem jeden z najbardziej zaawansowanych korpusow z bagnetem (kopia chiniona ce2) , warto zawalczyc o niego pewnie cena nie przekroczy 100 zl
Rolleicord, Canon
flickr
W przydaku Pentaxa nie należy bać się tej przejściówki. Jest bardzo mała- całkowicie ukryta w body. Jeżeli posiada się tylko szklarnię pod m42, to po pewnym czsie można zapomnieć, ze w aparacie jest jakikolwiek adapter.(wcale nie wyjmuje się go z body)
E-520 i wszelakie inne aparaty dSLR entry-level nie nadają się do obiektywów manualnych, bo ich małe wizjery nie pozwalają na sensowną pracę z nimi. ME Super ma jeden z najlepszych wizjerów jakie były montowane w lustrzankach. Adapter PK-M42 jest niewidoczny, bo mieści się w bagnecie, a różnicy w używaniu szkieł na M42 nie ma.
PS. Do Zorki to wg mnie w ogóle bez sensu, bo nie masz pomiaru głębi, a 50/1.4 to głębia płytka jak włos.
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
“When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in Black and white, you photograph their souls!”
― Ted Grant
A ile miałeś dać za ME Super?
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"