W moim wypadku oświetlenie było głównie led i trochę halogen
W moim wypadku oświetlenie było głównie led i trochę halogen
Jacek
Z kinoflo powinno być ok. Mogę spojrzeć po weekendzie, mam 2-3 zestawy w pracy.
Teatry w większości mają lampy o świetle ciągłym, więc nie ma z tym problemu.
Generalnie kłopot z elektroniczną migawką jest ze wszystkim, co mruga - nie jest to podstawowa cecha, a raczej fajny dodatek.
A, jeszcze jedno - wyłącza się opcja "błyskania" lampą.
LED niestety "mrygają".
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
dlatego boję się, "wyładunek" przy 1/125 sek już każde zdjęcie może być inne- kino też mruga i daje jeszcze brzydką poświatę
- czyli niestety chyba trzeba szukać sztuki do wypożyczenia ?
wielosystemowy
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
Najbardziej mnie interesuje sytuacja z lampami wyładowczymi, czyli z tymi co muszą migać aby pracować (moc chyba w tym momencie jest nie istotna)
wielosystemowy
już wiem więcej, kino NIE powinno mrugać, gdyż kolejne świetlówki są podłączone w ten sposób, że mrugają na przemian, więc jedynym efektem ubocznym może być obniżenie mocy światła, jeśli chodzi o lampy wyładowcze to mrugają 50 hz, niektóre mają możliwość przełączenia na 60 hz, w przypadku użycia utra szybkich kamer lub aparatów fotograficznych z krótkimi czasami, należało by dokupić moduł (podobny do wyzwalacza), który będzie synchronizował mruganie lampy do wyzwolenia migawki, niestety jest to diabelnie drogie i lampa musi być dostosowana do tego ustrojstwa, a są wielką rzadkością (ponoć robi to tylko jedna firma) - tylko jak panasonic będzie pracował z tymi lampami ?
wielosystemowy
Jade na zdjecia za troche to Ci porobie testy z ISO1600/czlowiek/jpg.
A co do panasa - na migawce mechanicznej bedzie tak jak wszystko inne. Na elektronicznej z wyladowczymi bedzie kicha pewnie.
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
Właśnie podobnie mi wyszło z tymi prędkościami choć nie jestem do końca pewien moich kart, czekam na szybki czytnik do sprawdzenia ich. Natomiast jak robiłem serie w jpeg only to było widać wyraźnie różnicę w opróżnianiu pełnego bufora w zależności jaką kartę tam wpakowałem (tak pomiedzy 2-3x szybciej pomiędzy moją "najszybszą" a najwolniejszą). Trochę mnie to zdziwiło bo w końcu dane to dane. W każdym razie daje mi to nadzieję że w kolejnych wersjach softu są w stanie to poprawić.
Był byś może w stanie to sprawdzić u Siebie?
A odnośnie ISO da się to 1250 ustawić gdzieś jako maks? NIe mogę tego znaleźć, znalazłem tylko wybór max. ze zdefiniowanych wartości czyli 400, 800, 1600 itd.
Jacek
1
Możesz spróbować pociągnąć do mieszkania (a raczej kuchni) zasilanie 3-fazowe.
Potem skonstruujesz sobie lampę z trzema lampami wyładowczymi podłączonymi do każdej fazy i już nic nie będzie migać.
2
Konstruujesz lampę z dwoma lampami wyładowczymi, przy czym drugą podłączasz przez dodatkowy kondensator
(schemat podobny jak w oprawach 2-świetlówkowych)
ORF Viewer 1.10 - program do szybkiego przeglądania plików ORF (100% "czystej" Javy)
Obsługuje również E-30, E-620 i E-P1