155. Teraz wiadomo, że Heineken'a robi się z włosów dzieci
156. Boże rzucił mnie przez maila
159. Młody Obama i jego korzenie
A tak na serio to mnie najbardziej podoba się 159![]()
Popraw stopkę, wg regulaminu powinna mieć max trzy wiersze. CIEKAWE JAK ZMIESZCZĘ TRZY WIERSZE ALE POSZUKAM. "A GDY JUŻ Z NAS OPADNIE": A gdy już z nas opadnie, łuska słów, i staniemy nadzy, w prawdzie, Co powie nam Bóg?; "BEZ DATY": Dojrzałość przychodzi, Zawsze nazbyt późno, Kiedy już powoli, Odchodzimy w tło; "ZWIERZĘTA": Ofiary naszej pychy, Pokarmy naszych głodów. HEHE UDAŁO SIĘ
No, te z "ludziami" to mi się podobają, lubie tego typu zdjęcia. To najciekawsze historie są. Te z dzieciakami z lotniska świetne też...
155 i 159
Na tych z ulicy trochę brakuje mi ciekawych strzałów. Ulica jest fajna ale zawsze interesuje mnie wyłapanie tego "czegoś" (lub "kogoś").
Ja sobie zupełnie odpuściłem ludzi(Ciebie nie namawiam). Zauważyłem, że jest grupa fotografów uniwersalnych, którym wychodzi świetnie i jedno i drugie, ale są też tacy, którzy robią świetne "zdjęcia ludzi" a statyczne kompozycje wychodzą im tak sobie - albo na odwrót.
ja dalej próbuję traktując to trochę jako trening w przełamywaniu oporów by jawnie fotografować ludzi. Zawsze miałem z tym problem. Mam wrażenie, ze dopóki nie będę w stanie robić tego inaczej niż "z ukrycia" z biodra itd, nie będę w stanie poprawić kompozycję, uchwycić dokładnie ten moment, który bym chciał. Może kiedyś się uda, może nie. Zobaczymy.
Pozdr
Wydaje mi się, że skoro potrafisz wypatrywać ciekawe motywy, to nie ma większego znaczenia, czy z ludzikiem, czy bez. Być może to właśnie ten opór związany z fotografowaniem ludzi w jakiś sposób Cię spina.
Może łatwiej na jakiejś imprezie miejskiej, gdzie dużo ludzi kręci się z aparatami i nikt nie łypie podejrzliwie?
Pewnie, ze na takiej imprezie łatwiej. Wkurza mnie tylko ilość wg mnie fajnych kadrów straconych tylko dlatego, że zbyt długo się zastanawiałem czy podnieść aparat do oka, czy nie...