Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: OLYMPUS MJU 760 problem z ustawieniami aparatu.POMOCY!!!

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

OLYMPUS MJU 760 problem z ustawieniami aparatu.POMOCY!!!

Witam kupilem pare dni temu Olympusa MJU 760 i mam problemy z ustawieniami poniewaz jestem typowym amatorem. Robiac zdjecia na opcji auto mam niewyrazne kolory,tlo zamazane. Prosze o pomoc. Moze ma ktos taki sam aparat i juz go opanowal. Z gory dziekuje .pozdrawiam[/b]

| OlyJedi Awatar Jack
    Mieszka w
    Błonie
    Siła reputacji
    131
    Moja galeria
    Będąc, jak napisałeś, "typowym amatorem", nie używaj AUTO, ale tematycznych programów fotografowania (Scene) w korespondujących warunkach fotografowania. To jest dużo lepszy wybór niż AUTO, który sprawdza się wyłącznie w doskonałych warunkach fotograficznych (zdjęcia w plenerze przy pełnym oświetleniu słonecznym). Niestety, muszę cię uprzedzić, że cyfrowy aparat fotograficzny nie "robi sam" zdjęć i do jego stosowania potrzebne jest pewne minimum wiedzy fotograficznej, szczególnie z zakresu ekspozycji, m. in. czułość, czas naświetlania, oraz rodzaj, jakość i ilość światła. Brak takiej wiedzy czasami mi utrudnia wyjaśnienie, że zdjęcia są rozmazanie i to jest normalne, bo czas naświetlania wynosił 1/2 sekundy. Podeślij kilka zdjęć, do których masz zastrzeżenia (tylko żeby miały EXIF, kontakt przez PW), a postaram się coś doradzić.
    Pozdrawiam
    Jack

Siła reputacji
    0
    Moja galeria