Jak w tytule - czy ktoś z was miał z tym do czynienia ?
Jak w tytule - czy ktoś z was miał z tym do czynienia ?
Jako ,że nikt się nie odezwał to tak w skrócie .
Na zewnątrz są subtelne różnice ale są .
Za to w pomieszczeniu to z tym ustrojstwem kolory dostają "kopa" (pozytywnego )
Zwłaszcza barwa niebieska i czerwona i pochodne .![]()
Kupiłem to to sobie, jeszcze nie użyłem.
E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro
Kurde,tez se chyba kupie.
http://www.renderosity.com/mod/galle...ername=mirek54
I tak Was lubie
Coś Ty, długo czekałem, już miałem zafundować szarą kartę i trafiłem na klienta, który nie potrzebował, ale rozerwał pudełko i puścił za połowę ceny, tak za 2,5 szarej karty Kodaka, a składane to to jest i przez to mieści sie w kieszeni. Muszę tylko poczytać jak z tym pracować, może będę mógł mieć z Maroka kolor prawdziwy i własna jego interpretację?
Ostatnio edytowane przez apz ; 25.12.12 o 18:09
E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro
No to jak za darmo.A pracuje sie latwo,bardzo latwo
Załącznik 77182Załącznik 77183Załącznik 77184Załącznik 77185Załącznik 77186Załącznik 77187Załącznik 77188Załącznik 77189Załącznik 77190Załącznik 77191
http://www.renderosity.com/mod/galle...ername=mirek54
I tak Was lubie
E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro
Ach.Ja tylko poszperalem w zalacznikach,ktore wrzucalem jakis czas wczesniej do podobnego watka bardzo.Tez bylo o kolorach,ale inaczej sie zaczynal.
Ale milo,ze sie przydaly.
http://www.renderosity.com/mod/galle...ername=mirek54
I tak Was lubie
Bardzo się przydaje - dużo "nowego" widać na zdjęciach.
Subtelne różnice w kolorach, głównie w niebieskich i czerwonych (bo tu monitory największy gamut wyświetlają).
Postaram się zrobić jakieś sample co i jak - w innych trochę warunkach niż Mirek robił.
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"