Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: E-500 z jakim obiektywem?

Awatar Crow
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

E-500 z jakim obiektywem?

Witam wszystkich fanow Olka . Ale do rzeczy. Jestem fotografem amatorem. Obecnie posiadam aparacik ktory mnie jakby to delikatnie powiedziec ogranicza. Fotografia bardzo mnie wciagnela i chcialbym rozwijac swoje umiejetnosci ale na zdecydowanie lepszym sprzecie. Po wnikliwych analizach sprzetu ktory jest aktualnie na rynku oraz po rozmowie ze swinka skarbonka doszedlem do wniosku ze zakupie swoja pierwsza lustrzanke E-500. Obecnie mam dwa zestawy do wyboru z obiektywem ZUIKO DIGITAL 14-45mm (1 888zl) oraz ZUIKO DIGITAL 18-180 mm (2 588zl). Do tego dokupie sobie jeszcze statyw a za jakis czas jakies szkielko do makro (prosilbym o rade jakie?). Czy ZUIKO DIGITAL 18-180 mm taki obiektyw do prawie wszystkiego jest godny uwagi (jakosciowo) czy dac sobie spokoj i na razie zadowolic sie wersja ZUIKO DIGITAL 14-45mm? I kolejne pytanie. Czy E-500 obsluzy mi ta karte pamieci SanDisk Extreme IV?

| OlyJedi Awatar dziekan
    Mieszka w
    Tychy
    Siła reputacji
    21
    Moja galeria
    odpuść sobie extreme IV na koszt III i kup ZD 14-54 a będziesz zadowolony na pewno.
    pzdr
    www.tekkenolandia.pl
    E-510 / FL-50 / ZD 8 / ZD 35 / ZD 14-54 / Industar 50/2.8

Zwycięzca OlyRulez Awatar Jeronimo
    Mieszka w
    wielkopolska
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria
    14-45mm (1 888zl)
    cos chyba o innym obiektywie mowisz.... taki obiektyw to stary i jasniejszy to moge ci przedac!
    http://www.olympusclub.pl/olypedia/i...itle=Obiektywy
    https://forum.olympusclub.pl/obiekty...ndium-vf27.htm
    https://forum.olympusclub.pl/search.htm
    List ten dedykuje wszystkim tym, którym jest dany przywilej służenia innym pomocą w osiągnięciu celu i tym, którzy ucząc się wzbogacają wszystko przez podjęcie wyzwania do postępu i stawania się tym wszystkim, czym mogą się stać