Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Data zrobienia zdjęcia?

  1. #1
    agf
    Gość

    Data zrobienia zdjęcia?

    Witam,
    jestem zupełną amatorką fotografowania i nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem. Zaczęłam porządkowaćw komputerze zdjęcia synka, chciałam posegregować je według miesięcy jego życia. Do tego jednak potrzebowałam informacji kiedy dane zdjęcie było zrobiony. No i okazało się, że datą utworzenia zdjecia jest data zgrania ich na komputer, a nie zrobienia. Zainstalowałam nawet program Exif, ale i tam nie ma daty zrobienia. Sprawdzam to na pierwszym zdjęciu z dnia urodzenia synka, więc nie ma szans bym się pomyliła z datami. Czy jest jakaś możliwość by sprawdzić datę zrobienia zdjęcia?? Bardzo proszę o pomoc!

  2. #2
    Animator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar helmuth
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    12.136
    Siła reputacji
    349
    Moja galeria

    Odp: Data zrobienia zdjęcia?

    Spróbuj PhotoME
    Lubię wertykalne piony i horyzontalne poziomy
    W moim wątku, można "grzebać" w moich zdjęciach.
    Główny Prostownik TWA

  3. #3
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Posty
    10.884
    Siła reputacji
    178
    Moja galeria

    Odp: Data zrobienia zdjęcia?

    Bedzie ciezko.Jesli prawym myszy na zdjecie klikniesz,wbierzesz wlasciwosci i tam w zaawansowanych bedzie data ,to raczej napewno bedzie to data kiedy pojawil sie plik w kompie(chyba,ze sa dwie).Ja nie mam ustawionej daty w aparacie i nie bedzie nigdzie pokazywana.Zadna Opanda nie odczyta.

  4. #4
    | OlyJedi Awatar tkud
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    157
    Siła reputacji
    17
    Moja galeria

    Odp: Data zrobienia zdjęcia?