Strona 328 z 335 PierwszyPierwszy ... 228278318326327328329330 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3.271 do 3.280 z 3341

Wątek: Militaria wszelakie

  1. #3271
    | OlyJedi Awatar wyszomir
    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    9.329
    Siła reputacji
    388
    Moja galeria
    Domyślam się że to naczepa do transportu ciężkiego sprzętu - jak np. czołgi. Zastanawia mnie tylko po co część naczepy nakładana na ciągnik siodłowy (nie wiem jak się ta część fachowo nazywa) podnosi się aż tak wysoko.
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

  2. #3272

    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    10.704
    Siła reputacji
    218
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez wyszomir Zobacz posta
    Domyślam się że to naczepa do transportu ciężkiego sprzętu - jak np. czołgi. Zastanawia mnie tylko po co część naczepy nakładana na ciągnik siodłowy (nie wiem jak się ta część fachowo nazywa) podnosi się aż tak wysoko.
    Naczepa jest w takim położeniu, aby pokazać bardzo duży skok zawieszenia (650 mm), umożliwiający transport ciężkiej techniki wojskowej, nawet w trudnych warunkach terenowych. W normalnej eksploatacji, sprzęg naczepy będzie oczywiście znacznie niżej. Polecam przeczytać opis, aby uzmysłowić sobie, jak zaawansowana technicznie, jest ta konstrukcja - link.

    Wozy dowodzenia i ewakuacji medycznej, na bazie LPG (Lekkiego Podwozia Gąsienicowego). Ten drugi już na zmodyfikowanym nośniku.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WD.jpg
Wyświetleń:	122
Rozmiar:	308,0 KB
ID:	265877

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WEM.jpg
Wyświetleń:	125
Rozmiar:	316,2 KB
ID:	265878

  3. #3273
    | OlyJedi Awatar wyszomir
    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    9.329
    Siła reputacji
    388
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Operator Zobacz posta
    Naczepa jest w takim położeniu, aby pokazać bardzo duży skok zawieszenia (650 mm), umożliwiający transport ciężkiej techniki wojskowej, nawet w trudnych warunkach terenowych. W normalnej eksploatacji, sprzęg naczepy będzie oczywiście znacznie niżej. Polecam przeczytać opis, aby uzmysłowić sobie, jak zaawansowana technicznie, jest ta konstrukcja - link.
    Dzięki za wyjaśnienia. Przeczytałem opis tej naczepy - faktycznie ciekawa konstrukcja. Nadal jednak wysokość na jaką jest podniesiony na wstawionym przez Ciebie zdjęciu ten sprzęg (teraz już wiem jak się ten fragment naczepy nazywa) budzi moje zdziwienie. W opisie podają że wysokość jest regulowana płynnie w zakresie 120-165cm a tam sądząc po ludziach stojących obok jest tak ze 2.5m albo i więcej. Domyślam się że podczas podczepiania trzeba ten sprzęg podnieść wyżej niż podczas jazdy ale że aż tak wysoko...
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

  4. #3274

    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    10.704
    Siła reputacji
    218
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez wyszomir Zobacz posta
    Dzięki za wyjaśnienia.
    Proszę.

    Cytat Zamieszczone przez wyszomir Zobacz posta
    Domyślam się że podczas podczepiania trzeba ten sprzęg podnieść wyżej niż podczas jazdy ale że aż tak wysoko...
    W typowym użytkowaniu, nie trzeba podnosić go aż tak wysoko, chodziło o zademonstrowanie dużych możliwości adaptacyjnych naczepy, dostosowanej do różnorodnych pojazdów. Jak widać na zdjęciu, sprzęg ma wahliwą konstrukcję, wyposażoną w siłowniki hydrauliczne, które umożliwiają zmianę wysokości połączenia naczepy, z ciągnikiem siodłowym.

    Lynx KF41

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Lynx KF41.jpg
Wyświetleń:	119
Rozmiar:	347,3 KB
ID:	265884

  5. #3275

    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    10.704
    Siła reputacji
    218
    Moja galeria
    Leopard 2 z wieżą KF51 Panther

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Leopard 2A4 KF51.jpg
Wyświetleń:	102
Rozmiar:	275,7 KB
ID:	265901

    Leopard 2PL

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Leopard 2PL.jpg
Wyświetleń:	109
Rozmiar:	282,2 KB
ID:	265902

  6. #3276

  7. #3277

  8. #3278

    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    10.704
    Siła reputacji
    218
    Moja galeria
    155 mm K9 Thunder

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	K9 (1).jpg
Wyświetleń:	81
Rozmiar:	305,4 KB
ID:	265936

    makieta pneumatyczna powyższej armatohaubicy

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	K9 (2).jpg
Wyświetleń:	78
Rozmiar:	388,1 KB
ID:	265937

  9. #3279

    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    10.704
    Siła reputacji
    218
    Moja galeria
    Martin-Baker Mk 16D

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Mk 16D.jpg
Wyświetleń:	73
Rozmiar:	179,3 KB
ID:	265951

  10. #3280

    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Posty
    10.704
    Siła reputacji
    218
    Moja galeria
    Łódź do pomiarów hydrograficznych, przeznaczona dla Marynarki Wojennej RP.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Homar-2.jpg
Wyświetleń:	65
Rozmiar:	361,2 KB
ID:	265964

Podobne wątki

  1. ABIR - zdjęcia wszelakie
    By abir in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 3303
    Ostatni post / autor: 9.01.23, 12:01
  2. Gatki popRAWkowe gadki truizmy wszelakie
    By konradkkk in forum Konkurs popRAWka
    Odpowiedzi: 1049
    Ostatni post / autor: 21.01.22, 12:57
  3. Photoshop dodatki, wtyczki i dobro wszelakie
    By Saboor in forum Cyfrowa ciemnia
    Odpowiedzi: 122
    Ostatni post / autor: 11.11.15, 01:33
  4. Strzelec - moje fotografie wszelakie...
    By Strzelec in forum Nasze zdjęcia - wątki autorskie
    Odpowiedzi: 136
    Ostatni post / autor: 13.08.14, 09:14

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.