To chyba nie ma być stałka, bo jest napisane SUPER TELEPHOTO ZOOM LENS.
Bardzo ciekawy ten nowy XF 56/1.2
Choć ja bym wolał coś w okolicach 80 mm z zastosowaniem do portretów.
To chyba nie ma być stałka, bo jest napisane SUPER TELEPHOTO ZOOM LENS.
Bardzo ciekawy ten nowy XF 56/1.2
Choć ja bym wolał coś w okolicach 80 mm z zastosowaniem do portretów.
"Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA
Fajna ta 56/1.2 i calkiem niezla cena jak na te parametry. Za pare miesiecy zobaczymy jeszcze w praktyce jak optycznie, ale mysle, ze powinno byc co najmniej niezle.
Pozdrowienia
Sylwek
the convert
hmmm coś tak mi się wydaje że X-E2 + 56/1,2 = (cenowo oczywiście) = Bieda FF + 85/1,8. Ciekawe jak jakościowe porównania by wypadły w takim pojedynku
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Są już pierwsze zdjęcia nowych obiektywów:
Więcej tutaj: http://f-sunny.com/?p=240
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Ladne szkla. Musze przyznac, ze Fuji celuje w stalym wystylizowaniu swoich szkiel, sa latwo rozpoznawalne z kazdym kolejnym, nowym produktem. W m4/3 tak nie bylo - duzo serii roznych szkiel baaardzo roznie wyglada. Ostatnio dopiero to sie ustabilizowalo no i pojawily sie czarne wersje szkiel z serii premium Olego (45/17/75 mm), w sumie lepiej pasujace wizualnie do czarnych korpusow, ktorych chyba jednak jest (lacznie z Panasem) ogolnie przewaga. Ot kosmetyka, ale...
Pozdrowienia
Sylwek
the convert
Problem jest taki , że "srebro" z obiektywów Olympusa jest innego odcienia niż to z body i lepiej się prezentują obiektywy czarne nawet na srebrnym body.
Tak, srebrne szkla Olka na czarnych body wygladaja nieco "zabawkowo", no ale de gustibus non est disputandum![]()
Pozdrowienia
Sylwek
the convert