Niepotrzebnie Twój zapał "siada"
Zamiast brnąć w tworzenie komisji artystyczno-weryfikacyjnych, można pójść w stronę większej swobody, zabawy dla ludu, tak jak to bufetowa napisała - wybierzmy co miesiąc jakieś fajne zdjęcie. Fajne w oczach forumowiczów, nie komisji artystycznej.
W końcu nic się nie stanie jeśli zdjęciem miesiąca X czy Y zostanie zdjęcie ...hmm niezgodne z trendami w Opavie, czy takie, które na pewno nie miałoby szans w WPP - co się stanie? Nic się nie stanie.
Zauważcie, że wybór 12 fotek do kalendarza odbywać się ma w wyborach powszechnych, nie ma grupy weryfikującej, mimo, że ranga imprezy sporo wyższa - w końcu kalendarz ma być wydany na papierze, ma zawisnąć na tej ścianie, albo...onej, ma być świadectwem Waszych umiejętności i możliwości aparatów Olympus również, więc stres jakiś jednak jest
A tutaj? Ludność wysyła, ludność głosuje, ludność wybiera.
Nie bójcie się oddać tej "odpowiedzialności" zwykłym zjadaczom na forum, nie wszyscy mają taką samą świadomość estetyki, czy wyczucie stylu - no nie mają, ale niech to będzie ich/nasz wybór. W końcu jak wybierzemy wbrew feng shuito nic się nie stanie!
Teraz konstruktywnie - moja bardzo prosta propozycja regulaminu:
1. Do konkursu wysyłamy zdjęcia wykonane w danym miesiącu - czyli zdjęcie sierpnia ma powstać w sierpniu (niech to motywuje do wyjścia z aparatem i poszukania weny - może okazać się istotne w miesiącach pluchy i zastoju?! - Nie do szperania w szufladach)
2. Każdy forumowicz może wysłać jedno zdjęcie o wymiarach......, do 5tego dnia miesiąca następnego.
3. Wszystkie zdjęcia zostaną pokazane anonimowo od dnia 6tego miesiąca następnego od wykonania zdjęcia i poddane głosowaniu/punktowaniu/wyborowi ogółu forumowiczów. Głosowanie potrwa do dnia 15tego.
4. Zdjęcie, które otrzyma najwyższą ilość głosów/punktów zostaje zdjęciem miesiąca.
Źle?




Odpowiedz z cytatem
