Panasonic Lumix DMC-G5

Thread: Panasonic Lumix DMC-G5

Tags: None
  1. gietrzy's Avatar

    gietrzy said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    FYI: kolejny, zadowolony użyszkodnik
    http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=42325620
    Tak, słuchaj mój też to ma.
    Cholera pojechałam specjalnie do nich w sobotę, gdzie tam nawet nie zszedł na dół przywitać się z babką, tylko
    cały dzień Plejstejszyn.
     
  2. gietrzy's Avatar

    gietrzy said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    FYI: G5 może być (cena czyni cuda) czarnym koniem mikro. Ma bowiem dokładnie ten sam sensor co GH2 tylko, że z zablokowanym multi aspect ratio. I tu może pomóc Vitaliy... http://www.mu-43.com/f92/confirmed-p...isabled-32313/ G5 ma EVF, odchylany/przekręcany ekranik i 1080p60. Jak Witia odblokuje cały sensor osoby, których nie stać będzie na GH3 (ma być duuużo droższe) mają swoje... GH2.5.
    Tak, słuchaj mój też to ma.
    Cholera pojechałam specjalnie do nich w sobotę, gdzie tam nawet nie zszedł na dół przywitać się z babką, tylko
    cały dzień Plejstejszyn.
     
  3. Jan_S said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    myślisz że możliwe byłoby uzyskanie fotki z "całego sensora". W sumie zaciekawiło mnie jedno - jak w E-P1 robię rawa to zawsze jest po całym sensorze. Nawet jeśli zdjęcie było ustawione na 3:2. Jak to jest GH2? czy RAWa dostajemy tylko z kawałka matrycy który sobie ustawiliśmy czy może z całej powierzchni?
     
  4. grzeSiuu said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    z tym całym pasikonikiem jest tak, że zawsze na niekorzyść ma brak wbudowanej stabilizacji.
    było Lustro jest panasonic lumix Lx100
    (brakuje mi tylko dłUUgiego zUUma)
     
  5. nightelf's Avatar

    nightelf said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    Dobre pytanie. RAW powinien być czystym formatem, czyli z całej matrycy.
    Ciekawe jak to jest w GH2.
    "Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
    E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
    moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA
     
  6. Vindex said:
    Quote Originally Posted by grzeSiuu View Post
    z tym całym pasikonikiem jest tak, że zawsze na niekorzyść ma brak wbudowanej stabilizacji.
    Od tego ma stabilizacje w obiektywach - zwykle lepsza niz stabilizacja w body. Szkoda tylko ze Oly i Panas nie potrafily sie dogadac co do jednego standardu w systemie ...
     
  7. grzeSiuu said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    nie we wszystkich
    - 12.5mm f12 3D
    - 14mm f2.5
    - 20mm f1.7
    - 25mm f1.4
    więcej grzeChów nie pamiętam
    było Lustro jest panasonic lumix Lx100
    (brakuje mi tylko dłUUgiego zUUma)
     
  8. easy_rider's Avatar

    easy_rider said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    jeszcze jeden grzech
    - 7-14mm f4.0
     
  9. Vindex said:
    Quote Originally Posted by grzeSiuu View Post
    nie we wszystkich
    - 12.5mm f12 3D
    - 14mm f2.5
    - 20mm f1.7
    - 25mm f1.4
    więcej grzeChów nie pamiętam
    We wszystkich w ktorych jest niezbedna Do szerokiego kata stabilizacja jest raczej zbedna - w sumie tylko w 25/1.4 by sie przydala bo w nalesnikach nie bardzo byloby gdzie ja wcisnac
     
  10. grzeSiuu said:

    Odp: Panasonic Lumix DMC-G5

    ale w olympusie (zbędna, czy nie) na szerokim jest i nawet w 25 f1.4 też się znajdzie.
    mało tego wg mnie nie widzi mi się stawiać tezy, że coś jest zbędne lub nie...
    dla jednego nawet będzie koniecznąścią posiadanie stabilizacji, więc wracjąc do konkurowania... wg mnie jest o co
    było Lustro jest panasonic lumix Lx100
    (brakuje mi tylko dłUUgiego zUUma)