Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: pomoc w ustawieniu aparatu OLYMPUS E 500

Mieszka w
    Malbork
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

pomoc w ustawieniu aparatu OLYMPUS E 500

Witam
    zastanawiałam się gdzie mam napisac tego posta a nic nie mogłam podobnego znaleść do rzeczy dostałam aparat Olympus E 500 od męża do torebki i mam wielki problem nie potrafię go ustawić czy ma ktoś z Was ma taki sam aparat i mógłby mi pomóc dodam jeszcze, że jestem laikiem i nie umię obsługiwac takich aparatów i bardzo żadko robiłam zdjęcia a chiałabym to zmienić.

| OlyJedi
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria

Odp: pomoc w ustawieniu aparatu OLYMPUS E 500

To może najpierw poczytaj instrukcję do ściągnięcia tutaj http://www.olympus.pl/consumer/208_m...odID=MN2142192 , a jeśli będą dalej problemy to wtedy będziemy myśleć
    E-PL5, mZD 14-42, mZD 40-150, mZD 12-50, mZD 45 1.8, OM 50 1.8

| OlyJedi Awatar abir
    Mieszka w
    Tczew
    Siła reputacji
    342
    Moja galeria

mam to samo body co Ty od wielu lat, mogę przyznać że tylko ćwiczenia, ćwiczenia, instrukcja, instrukcja. Nie wiem co fotografujesz, co lubisz. Co to znaczy, że dostałaś do torebki (musisz mieć dużą torebkę). Czy chodzisz z nim co dzień do pracy, czy robisz zdjęcia raz w kwartale (fotka przyjaciółki co to jej dawno nie widziałaś). Na początek rób zdjęcia w trybie "auto", czytaj instrukcję i ćwicz w domu, w terenie. Z czasem będziesz poznawać różnice i używać nowych funkcji
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują

Logika zaprowadzi Cię z punku A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi Cię wszędzie

| OlyJedi Awatar Bambus81
    Mieszka w
    Raszyn
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria

Aparat wciąż jeszcze fajny, ale do torebki (to chyba bez obiektywu?
    Radzę jak poprzednicy zapoznać się z instrukcją, a jak będę konkretne pytania, to proszę zadawać.