Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: olympus pen e-pm1

  1. #1

    Dołączył
    May 2012
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    olympus pen e-pm1

    Na wstępie chciałbym wszystkich gorąco przywitać.

    Mam dylemat. Postanowiłem zmienić aparat (do tej pory użytkowałem fuji s5600 - byłem z niego mega zadowolony, oraz przez ostatnie 2 lata sony dsc wx1). Przypadkowo w sieci natrafiłem na ww. cudo.

    Proszę o radę, czy ww. sprzęt jest wart swojej ceny? Chciałbym spróbować kompaktu z wymienną optyką. Nie jestem pasjonatem fotografii, raczej fanem nowości technicznych. Zdjęcia które pstrykam to w 70% zdjęcia z podróży, czyli obiekty, krajobrazy. Pozostałe to fotki ruchliwego dziecka, czasem imprezy itp. Sony to zwykły codzienny kieszeniowiec, do szybkiego pstrykania, z dobrym trybem zdjęć nocnych z ręki, niemniej jego szumienie, zawyżanie iso, poprostu zaczyna mnie drażnić. Chcę w coś nowego zainwestować, budżet max 2,5k.

    Jeżeli jestem w błędzie to mnie wyprowadźcie i sprowadźcie na właściwą drogę. I jeszcze jedno, zależy mi na jak najmniejszym aparacie (body).

    Pozdrawiam

  2. #2
    Moderator Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar nightelf
    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Olsztyn/Warszawa
    Posty
    5.765
    Siła reputacji
    185
    Moja galeria

    Odp: olympus pen e-pm1

    E-pm1 to niezły wybór, w zestawie z 14-42 II R jest w miarę szybki, nieduży.
    Jeśli chciałbyś mieć odchylany ekran, to wtedy droższe E-PL3.
    Pewnie zauważyłeś, że te aparaty nie mają wbudowanej lampy błyskowej, tylko małą dołączana?
    Ponieważ piszesz o ruchliwym dziecku, nie będę polecał starszego E-PL1 który ma zdecydowanie wolniejszy układ AF.

    Robienia nocnych zdjęć z ręki nie polecam, to nie ta jakość niestety, co z statywu.

    Ewentualnie możesz pomyśleć o którymś z Sony NEX, o ile nie przeszkadza ich rozwiązanie sterowania i menu.
    "Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche