Tiaaa.... Wczoraj o pierwszej nad ranem odbywały się ćwiczenia AntyTerrorystów i ŻW (?) na jednej ze stacji metra.
Są tak tajne, że na parkingu stoją wszystkie czarne wozy AT z wybałuszonymi na wierzch tablicami rejestracyjnymi,
a całe zajście można sobie spokojnie ogladąć z tarasu widokowego.
no właśnie czy można spokojnie czy nie można... Albo czy można fotografować
generalnie zaczęło się od standardowej gadki - TE KOLEŚ - już mnie wkur...ło takie odzywanie się ...
Ale mówię że robie zdjęcia dla prasy dla agencji foto
Więc znów pada pytanie dlaczego robię zdjęcia czy mam dokument potwierdzający że jestem fotografem dlaczego nie noszę ze sobą umowy z agencją itp itd
temat dziwny bo Panowie niby z policji ale legitymacje chcieli pokazać tylko migając przed oczami. Niby nie zatrzymują ale wzywają policjantów ze stacji metra. niby nie zatrzymują nawet na pytanie czy jestem zatrzymany mówią że nie nie jestem zatrzymany ale jak chce iść to za torbe fotograficzną mnie łapią
przez radio gadki w rodzaju - to co lejemy gościa w ryj ?
słowem początek nieelegancki. potem że nie mogę bo to tajne i że ja mam na zdjęciu elementy taktyczne a nie można takich miec na zdjęciu...
potem jeden ustawił mnie pod ścianą i kazał stać w miejscu. jak spytałem czy jakoś moja wolność obecnie jest ograniczona to powiedział, że nie więc zacząłem znów oddalać się z godnością
Skończyło się w miarę na luzie - wrócił jeden z panów i wreszcie zaczeła się grzeczna rozmowa bez straszenia. poprosił bym skasował zdjęcia bo oni nie chcą żeby ich wizerunek i działania taktyczne zostały ujawnione . Odpuściłem generalnie nie chciało mi się tam stać do rana i wojować bo gra nie warta świeczki nigdy człowiek nie wie kiedy rzeczywiście w ryj dostanie.