Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: Fotografowanie antyterrorystów w akcji

Moderator Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar dobas
    Mieszka w
    Kiełpin / Karkonosze
    Siła reputacji
    88
    Moja galeria

Fotografowanie antyterrorystów w akcji

Tiaaa.... Wczoraj o pierwszej nad ranem odbywały się ćwiczenia AntyTerrorystów i ŻW (?) na jednej ze stacji metra.
    Są tak tajne, że na parkingu stoją wszystkie czarne wozy AT z wybałuszonymi na wierzch tablicami rejestracyjnymi,
    a całe zajście można sobie spokojnie ogladąć z tarasu widokowego.

no właśnie czy można spokojnie czy nie można... Albo czy można fotografować
    generalnie zaczęło się od standardowej gadki - TE KOLEŚ - już mnie wkur...ło takie odzywanie się ...

Ale mówię że robie zdjęcia dla prasy dla agencji foto

Więc znów pada pytanie dlaczego robię zdjęcia czy mam dokument potwierdzający że jestem fotografem dlaczego nie noszę ze sobą umowy z agencją itp itd

temat dziwny bo Panowie niby z policji ale legitymacje chcieli pokazać tylko migając przed oczami. Niby nie zatrzymują ale wzywają policjantów ze stacji metra. niby nie zatrzymują nawet na pytanie czy jestem zatrzymany mówią że nie nie jestem zatrzymany ale jak chce iść to za torbe fotograficzną mnie łapią

przez radio gadki w rodzaju - to co lejemy gościa w ryj ?

słowem początek nieelegancki. potem że nie mogę bo to tajne i że ja mam na zdjęciu elementy taktyczne a nie można takich miec na zdjęciu...
    potem jeden ustawił mnie pod ścianą i kazał stać w miejscu. jak spytałem czy jakoś moja wolność obecnie jest ograniczona to powiedział, że nie więc zacząłem znów oddalać się z godnością