Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Jaka karte pamieci wybrac do Fe 230?

  1. #1

    Dołączył
    May 2007
    Posty
    3
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Jaka karte pamieci wybrac do Fe 230?

    Siemka! Zastanawiam sie nad kupnem fe 230, ale nie wiem jaka karte pamieci do niego dokupic - chodzi mi o 1GB. Jak sie zorientowalem to na rynku pasujace do tego aparatu sa karty xD. Jakiej firmy wybrac Olympusa, SanDisk czy moze inna? No i najwazniejsze: co oznaczaja liteki przy tych kartach M, H czy inne? Ktore najlepiej beda wspolpracowaly z moim aparatem. Nie oczekuje od niej jakis wiekich cudow, bo jestem amatorem fotografowania i szczerze mowiac i laikiem sprzetu fotograficznego, ale jak juz bede mial jedna z nich to zeby bez problemu i w miare szybko zapisywala dane(jesli ma to jakas wieksza wartosc). Slyszalem ze z niektorymi kartami jest problem z zapisywaniem filmow z dzwiekiem, ze karty musza byc kontabilne z danym model aparatu. Ze nie kazda xD bedzie pasowala do Fe230. Prosze poradzcie mi!! Jaka karte konkretna wybrac, bo nie wiem jaka zamowic.

    Pozdrawiam Mateusz

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    299
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria

    Re: Jaka karte pamieci wybrac do Fe 230?

    Cytat Zamieszczone przez mabus007