Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Plecak foto + laptop

| OlyJedi Awatar osiem1984
    Mieszka w
    Warszawa (aktualnie Młochów pod Warszawa)
    Siła reputacji
    98
    Moja galeria

Plecak foto + laptop

Cześć Wszystkim.
    Potrzebuję rady dot. zakupu plecaka na sprzęt fotograficzny i laptopa. Z racji na idącą poprawę pogody i cieplejsze dni, mam zamiar częściej wykorzystywać rower jako środek transportu. Jako, że jestem informatykiem toteż potrzebuje plecaka nie tylko na sprzęt foto ale i na laptopa. Do pracy z laptopem i aparatem, po pracy na zdjęcia . Aktualnie posiadam Camrock Z10, ale jestem średnio zadowolony. Po roku stał się mocno wymiętoszony, mało sztywny, i rzepki przedzielające komory są bardzo miękkie. Możecie doradzić coś fajnego, coś co np Wam się sprawdza doskonale na co dzień w podobnym zastosowaniu. Nie chciałbym wydać więcej niż 220-250 zł. Z góry dzięki za radę. Pozdrawiam!
    Fotografuję OM-D EM-5 II, mZD 12-40 2.8, mZD 45 1.8, mZD 75-300, mZD 60 2.8 macro, Samyang Fisheye 7.5

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar judasz
    Mieszka w
    kraina OZ
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria

Odp: Plecak foto + laptop

tamrac adventure 9 , wlasnie zamienilem z 7 i jest dobrze , tylko musze powiedziec ze jest spory ale z tego widze co masz do wozenia, powinien byc w sam raz,pzdr
    Z kazdym dniem mojego zycia nieublaganie zwieksza sie liczba tych osob ktore moga mnie pocalowac w d...!
    pozdrawiam reszte !
    http://judasz007.blogspot.com/ ------- www.karolphotography.co.uk

Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Eddie
    Mieszka w
    Warszawa
    Siła reputacji
    92
    Moja galeria

Mogę polecić Lowepro Fastpack 250. Poza sprzętem foto i laptopem zmieścisz kanapki i coś do picia. Bardzo dobry plecak, używam od blisko 4 lat i naprawdę porządnie się trzyma. Musisz jednak przymierzyć w sklepie czy pomieści wszystkie Twoje graty.