Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Pierwsze portrety

| OlyJedi Awatar repti
    Mieszka w
    Calgary,Ab,Canada
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria

Pierwsze portrety

Wiatam
    Wlasnie postanowilem sprubowac swoich sil w portretach ,biorac pod uwage ze jestem totalnym amatorem postanowilem sprawdzic czy dam rade (wciaz mam obawy ze nie)
    Prosze o krytyke oraz wszelkie wskazowki biorac pod uwage ze posiadam tylko body E-500 oraz obiektyw ZD 14-45mm.
    Sa to jedne z moich pierwszych zdjec jakie zrobilem w swoim zyciu czyms lepszym od canona A300.

1

2

3 bylo duzo smiechu mimo ze staralem sie zachowac powage lol (cykniete przypadkiem )

[ Komentarz dodany przez: fotomic: Pon 04 Cze, 2007 ]
    poprawiłem
    E-510- 14-42 ,40-150,70-300,FL-36

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Mieszka w
    opolskie
    Siła reputacji
    150
    Moja galeria