Witam !
Kazda z fot przepalona jak robiona z E-410.
Pozdrawiam
Witam !
Kazda z fot przepalona jak robiona z E-410.
Pozdrawiam
Nie ma brzydkich aparatow tylko wina czasem brak
Witam !
Foty wyszly mizernie.
Te zdjecia porownalem do jakosci zdjec z tanszych puszek Olka ale nie oznacza to
ze inne aparaty w JPG-ach nie produkuja z koncertow podobnych jakosciowo fot.
Co do RAW-a mozna wiele poprawic ale nie chce gdybac bo nie mam tych fotek w plikach RAW a jedynie
to co zostalo umieszone na forum.
Pozdrawiam
Nie ma brzydkich aparatow tylko wina czasem brak
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
Za JM - bez przepałów, chociaż za jasno. Jeżeli użyć pomiaru ESP na OM-D, E-PL1 trochę też, to dość często otrzymamy efekt jak na tych zdjęciach z koncertu. Chcąc jpgi z aparatu użyłbym korekcji, niemniej fotografując w rawach takie zachowanie się pomiaru światła jest korzystne - więcej cieni się zmieści.
Aż wrzuciłem do PS. Tak, bardzo jasno, a przepały są wywoływane lampami LED (tak popularnymi dziś w oświetlaniu imprez - polecam wyciąganie zdjęcia z samych niebieskich diód - zrobię kiedyś o tym tutorial), których pasmo przenoszenia nie da się ustabilizować. Muszę kiedyś wziąć na testy OM-D i spróbowac zgrać się z jego ustawieniami ISO i wizjerem, bo pracuje (wg mnie) nietypowo w porównaniu do Lumixa.
Nowy aparat, nowe szkło, 2min na zdjęcia (pod koniec pierwszego utworu wyproszono nas spod sceny...)
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
W tej puszce histogram zawsze trochę przesunięty jest w prawo, w ACR jasne jest na granicy przepału lub lekko przepalone, co bardzo łatwo da się skorygować ekspozycją lub suwakami na krzywych.
---------- Post dodany o 12:04 ---------- Poprzedni post był o 12:00 ----------
Ja potrzebowałem 2 dni by się z nim dogadać po przejściu z EPL-1, wyszło Ci więc całkiem nieźle jak na pierwszy raz.
E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro
Przepałów to tam akurat nie ma.
www.sarwinski.com | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu | fb
Najgorzej mi się pracuje z wizjerem, bo on wpierw zamraża na chwilę "to o czym myślał" a dopiero po chwili pokazuje "to co wyszło", więc w pierwszej chwili chcesz go korygować w ustawieniach, a w drugiej już wiesz, że było w miarę ok. Oczywiście jest to w sytuacji ekstremalnej, ale w tylko takiej miałem go w rękach (wieczór w Prząśniczce, koncert, noc na mostku przy Prząśniczce).
Ciekaw jestem jak się zachowuje tak "na co dzień" w ładnym świetle.
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
Ostatnio edytowane przez dobas ; 26.11.12 o 13:34