Właściwie to taki "must have" dla ludzi, którzy chcą poważnie robić w m43, bo tak to poza 45 nie dłuższych jasnych stałek... Cena? Odstrasza na pierwszy rzut oka, ale porównajmy to sobie ze 135/2 w Canonie lub Nikonie - czyli najbliższych odpowiednikach.
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
Napisz proszę co takiego zrobił ci ten Panas, że tak źle mu życzysz
MZ m75 fajnie opisuje wykres tych linii na mm czy jak tą zwą; zauważyłem ten fenomen od pierwszego zakręcenia 75 na GH2 (w pełnym słońcu): to szkło można ekstremalnie (jak na standardy m43) skręcić i wciąż kopie na tych f/13-16. Dla mnie to jest niesamowite i mówiąc szczerze tego samego będę wymagał od ewentualnego, kolejnego na bank drogiego "srebrnego" szkła Oly.
Tak, słuchaj mój też to ma.
Cholera pojechałam specjalnie do nich w sobotę, gdzie tam nawet nie zszedł na dół przywitać się z babką, tylko cały dzień Plejstejszyn.
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
Trzy klatki z koncerty Tommy'ego Emmanuela, który odbywał się w trakcie łódzkiego zlotu OC.
Pierwsze moje spotkanie i z OM-D, i z 75/1.8 - pozytywne spotkanie.
Idealna ogniskowa do koncertów. Dookoła normą są 5D + 135L lub zbliżone ogniskowe - jedyna różnica to jedna działka w głębi ostrości, jakościowo różnicy nie widuję.
Więcej sampli wieczorem/jutro, ale już z zestawu G5+75, bo taka puszka wpadła w moje ręce w miejsce OM-D![]()
Body: E-M5 II / E-M5 / E-M10 / AIR A01
"Canon 24-70 L is good enough (sharp enough) for Annie Leibowitz, but not good enough for some anonymous amateur photographers. (martin mintal)"
Świetne fotki. Gratuluję!
Ziootek
E-30; E-P3; mZD 14-42; "dekielek" 15 mm; ZD 14-54; ZD 9-18; ZD 40-150; Sigma 24; Metz 48-AF1