Ja zacząłem przygodę z analogiem na Kodaku T-max 400 Profesional. Mi pasuje.
Ja zacząłem przygodę z analogiem na Kodaku T-max 400 Profesional. Mi pasuje.
"Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczyć niczego" - Ruth Bernhard
sa i takie Kodak TMAX3200 i Ilford DELTA3200 jak myslisz ile te maja?
a tu jak je moczyc miedzy innymi i w czym.Moze sie komus przydaZałącznik 59236
http://www.renderosity.com/mod/galle...ername=mirek54
I tak Was lubie
http://filmdev.org/ - sampelki z różnych negatywów w różnych wywojkach
http://www.digitaltruth.com/devchart.php - tabele z czasami wywołania różnych neg w różnych wyw.
pozdr
Robię teraz na Fuji - Neopan 400, kolor Reala 100 i do pinhola Reala 220 przeterminowana w roku 2001. Ta ostatnia po naświetlaniu 40-120 minut i wywołaniu daje obraz pozytywowy jak slajd. Chemia i magia, Panie.
Rolleicord, Canon
flickr
Ostatnio edytowane przez Rennsport ; 4.02.12 o 23:49
Jestem taką marionetką nieasertywną
"Pojęcie szumu jest pojęciem względnym."
Zapraszam do mojego wątku
P&P - Pentax i Panas (GX7)
Jak mogą być lekko fioletowe? To kwestia skanu, ew nieświeżej chemi. Ten negatyw jest czb więc nie może być fioletowy.
Zdjęcia które zamieściłem są prosto z labu , oni mi je wywołali i zeskanowali , to akurat częsta przypadłość tych filmów , może teraz nie widzisz różnicy ale jak przerobisz zdjęcie na czarno-białe to widać ze fiolet znikł .
Jestem taką marionetką nieasertywną
"Pojęcie szumu jest pojęciem względnym."