Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Prośba o poradę - Olympus czy Sony? Bardzo ważne!

  1. #1

    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    3
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Prośba o poradę - Olympus czy Sony? Bardzo ważne!

    Witam bardzo serdecznie,

    piszę pierwszy post i od razu prośba do wszystkich Forumowiczów znających się na cyfrówkach.
    Niebawem będę miał w rodzinie kilka uroczystości i chciałem z tej okazji zmienić swój stary aparat Canon SD 600 na jakiś nowszy model.

    Czego oczekuję od aparatu:
    -możliwości dużego zoomu optycznego,
    -dobrych zdjęć (szczególnie redukcji zamazań przy poruszeniu dłonią, redukcji efektu czerwonych oczu),
    -w miarę (bo wiadomo ,że nie jest to lustrzanka) dobrych zdjęć przy słabym oświetleniu (np, nocnych),
    -filmów w dobrej jakości (najlepiej HD min. 720p)

    Wytypowałem dwa modele

    Olympus D 720 oraz Sony DSC W 530.

    Nie znam się jakoś szczególnie na aparatach i jedyna rzecz jaka mi nie pasuje w Olympusie to niskie ISO wg info 80 - 160 ( http://www.mediamarkt.pl/produkty/fo.../d-720-srebrny ) natomiast przy Sony nie widzę by miał filmy HD. No i Sony ma tylko 4x optyczny zoom a Olympus aż 10x.

    Ale tak jak wspomniałem nie znam się na cyfrówkach zbytnio, dlatego proszę kogoś kto zna się coś więcej by wyraził opinię który z tych dwóch aparatów jest lepszy (stricte który robi lepsze foty) , a może polecicie jakiś inny model?

    Na aparat chcę wydać do 450zł

    Bardzo proszę o wskazówki, każda będzie cenna

    P.S nie wiem też jak zapatrywać się na akumulatory dedykowane tylko do konkretnego modelu (później droga cena nowego) , ale chyba większość tych cyfrówek za ponad 400zł ma własne aku dedykowane pod siebie.

    Z góry dzięki za wszelką pomoc

  2. #2
    Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar And.N
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    9.569
    Siła reputacji
    268
    Moja galeria

    Odp: Prośba o poradę - Olympus czy Sony? Bardzo ważne!