Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Tablet graficzny

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar Thomasso
    Mieszka w
    Kraków
    Siła reputacji
    91
    Moja galeria

Tablet graficzny

Hejka,

postanowilem zakupic tablet graficzny. No i mam problem nie wiem co wybrac.
    Nie jestem profesjonalista, wiec masowo retuszu nie bede robil.
    Wybralem wstepnie dwie marki: Wacom i Pentagram. W zasadzie sprawa rozbbija sie o kase. Nie chcialbym wydac wiecej jak 500pln.
    Kandydaci:
    1. Pentagram Designer P2700 - cena 450-470 pln (allegro)
    http://pentagram.pl/produkty/akcesor...esigner_p_2700

2. Wacom Bamboo Fun Medium A5 - cena 669-699
    http://bamboo.wacom.pl/?page=fun

Oba produkty zblizone funkcjonalnoscia do siebie
    W zasadzie 2 czynniki przemawiaja za Pentagramem. Rozdzielczosc i cena (nie ukrywam, ktora jest tu w zasadzie glownym czynnikiem)
    Potrzebuje tego sprzetu do wygodniejszej pracy z PSem przy retuszu fot. Nie bede robil grafiki, nic skomplikowanego rysowal.
    Jakby ktos posiadajacy ktorys z produktow mogl sie podzielic spostrzezeniami, opiniami to byloby milo

PZDR
    Tomek
    "Najpiękniejszy bokeh dostaję, gdy... ściągam okulary."

Lumix G80 + Olek E-30 + trochę szkieł ZD i mZD, trochę OM, trochę światła i sporo innych szpejów.

Moderator Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar dobas
    Mieszka w
    Kiełpin / Karkonosze
    Siła reputacji
    88
    Moja galeria

Odp: Tablet graficzny

Wacom

---------- Post dodany o 23:23 ---------- Poprzedni post był o 23:22 ----------

Miałem genius'a mialem pentagrama goscinnie używam Wacoma. Następny tablet który sobie sprawię to właśnie Wacom i z serii pen & touch. gdybym stał przed Takim wyborem jak Ty - nauczony doświadczeniem łykał bym Wacoma

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi
    Mieszka w
    Lubeka-Lübeck
    Siła reputacji
    179
    Moja galeria