Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Wątek: Czy warto kupić E-400?

Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Czy warto kupić E-400?

Witam serdecznie,
    od pewnego czasu próbuję wybrac dla siebie aparat. Ma to być lustrzanka, bo ma to być aparat szybki.

Jestem zupełną amatorką, przez takie malutkie "a", wiedzę fotograficzną posiadam z czasów młodości i zabaw z Zenitem i we własnej ciemni. Teraz fotografia to dla mnie dokumentacja życia rodzinnego. Jestem nieduża więc wybieram wsród aparatów niedużych. Przyglądałam się Nikonowi D40, Pentaksowi K100D, Olkowi E-400. Powiem szczerze - ciągnie mnie do Olka, stąd mój post na tym forum. Podoba mi się jego wielkość, powiem szczerze - lepiej mi się go trzyma od Nikona, boję się też, że kupując większy aparat będę go używac wyłącznie w domu, że nie będzie mi się go chciało nosić ze sobą, "na wszelki wypadek".

To co mi się jeszcze podoba w Olku:
    - czyszczenie matrycy - być może wyolbrzymiam, ale boję się zabrudzeń na matrycy
    - lepszy obiektyw kitowy (podobno)
    - dwuletnia gwarancja i lepiej rozwiązane sprawy serwisowe niż w Nikonie
    - lepsza korekcja dioptrii - w Nikonie ustawienie korekcji na maxa było dla mnie niewystarczające (tak, wiem, powinnam nosic okulary)
    - seksowny tulipan ;P

Czego się obawiam:
    - szumy (ale chyba dobrze kombinuję, że szumy i tak będa mniejsze niż w kompakcie)
    - słaba wbudowana lampa (planuję dokupić zewnętrzną, ale na razie muszę na nią uzbierać, więc musi mi wystarczyć wbudowana)
    - wielkość plików - boję się, że będą się zapisywac wieczność unieruchamiając mi aparat w
    najbardziej potrzebnym momencie - tak mam w dotychczasowym kompakcie.
    E-400 kosztuje w MM 2099, w Fotojokerze, dziś 2088. Czy to dobra cena? Jaka jest szansa, że E-400 jeszcze stanieje?