Strona 1 z 14 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 135

Wątek: Czas na pożegnanie się z lustrzanką?

| OlyJedi Awatar osiem1984
    Mieszka w
    Warszawa (aktualnie Młochów pod Warszawa)
    Siła reputacji
    98
    Moja galeria

Czas na pożegnanie się z lustrzanką?

Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczę, że jestem amatorem, więc brak mi odpowiedniego doświadczenia, by samemu podjąć pewne decyzje. Ostatnio zainwestowałem w dwa szkła 14-54 w II i 70-300. Niestety im dłużej jestem członkiem tego forum tym coraz bardziej odczuwam, że chyba kończy się era lustrzanek olympusa (jeśli nie to mnie poprawcie). Odwiedzając codziennie forum i czytając posty dot. penów zaczynam coraz mocniej zastanawiać się czy nie sprzedać swojego e-510, dwóch powyższych obiektywów i nie zamienić ich na jakiegoś pena z obiektywem dobrym? Z tego co widzę, co chwila ukazują się nowe obiektywy więc jest w czym wybierać. Co o tym sądzicie? Doradźcie. Pozdrawiam wszystkich.
    Fotografuję OM-D EM-5 II, mZD 12-40 2.8, mZD 45 1.8, mZD 75-300, mZD 60 2.8 macro, Samyang Fisheye 7.5

+++ ZASŁUŻONY +++ Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar hades
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Siła reputacji
    152
    Moja galeria

Odp: Czas na pożegnanie się z lustrzanką?

Jesteś przekonany, że to coś zmieni, to czemu nie. Nie da się ukryć, że modele z serii E-4x0, E-5x0, E-6x0 zostały zastąpione PEN-em. Nic nie wskazuje na to by to się zmieniło. Taki to pomysł Olympusa w tym segmencie aparatów.