Zgadzam się, da się pracować z ręki, szczególnie przy stabilizacji w korpusie i AF jest głośny - czasem myślę że wypłoszy ptaszki z kadru.
ps. bazie wyszły ci pięknie!
Zgadzam się, da się pracować z ręki, szczególnie przy stabilizacji w korpusie i AF jest głośny - czasem myślę że wypłoszy ptaszki z kadru.
ps. bazie wyszły ci pięknie!
Życie tak szybko mija, dlatego warto zapisać kilka migawek w dobrej jakości.
Srebrne E-PL7, 45mm/1.8, kit 14-42
Nie przesadzaj
Na pierwszym kadrze trochę nikną szczegoły w cieniach i można by spróbować pobawić się suwakami.
Drugi jest bardzo fajny, sikora nastroszona, trochę przemoczona i z takim srogim wyrazem dzioba
Można delikatnie odzumić, poza tym jest OK.
Pierwsze rzeczywiście ciemne.
Drugie moze być - mogłoby być jaśniejsze.
I teraz pytanie: brakowało światła (obiektyw za ciemny) czy też tak ustawiłeś expo ?
...był Olek jest A6000
Niestety ale brakowało światła. Robione w godzinach popołudniowych, a luty światłem nie rozpieszcza. Brakuje pogody na porządne przetestowanie tego szkiełka.
E-3, E-300, ZD 14-54,ZD 40-150, ZD 35, ZD 50, ZD 70-300, ZD 50-200, ZD 9-18, ZD 35-100, EC-14 FL-36, FL-50R
szkiełko daje radę...chyba sprzedam swojego 50-200![]()
Sebastian
www.sebastianlewandowski.pl
Uważaj, bo będziesz żałował.Zamieszczone przez lessie
![]()
Jarek
sample pokazują potencjał tego szkiełka - widzę żę nie ustępuje mniejszemu bratu 40-150 jakością a jest 2 razy dłuższyzaczynam ciułać grosza...
www.tekkenolandia.pl
E-510 / FL-50 / ZD 8 / ZD 35 / ZD 14-54 / Industar 50/2.8