Cennik jest dostępny online, na dzień dobry po wejściu na stronę serwisu w opcji płatnej. Można się zdecydować lub nie. Gorzej jak nie ma alternatywy z powodu braku części (tak było z moim 12-60).
Pani pieniążki płaci Olympus, więc trudno aby działała na korzyść innej firmy. Choć polityka jest dyskusyjna, mógłby być jakiś serwis (lub kilka) "polecany", już z www.
"...był umarły, a znów ożył, zaginął, a odnalazł się."
No ba, cennik jest, ale gdyby napisali wprost, że "cena zryczałtowana, niezależnie od zakresu naprawy", byłoby ciut jaśniej.
No i masz rację że Olympus płaci, ale też w interesie Olympusa jest, aby użytkownik ich sprzętu, przez zwykły brak informacji nie odszedł obrażony klnąc pod nosem, że "od tych zdzierców co za naprawę dupereli chcą więcej niż jest wart cały korpus nic więcej nie kupi". Oni i tak na tej naprawie nie chcą zarobić (ich prawo), ale jednocześnie mogą pokazać, że "zależy im na użytkowniku" a wszyscy będą zadowoleni.
Czyli podsumowując - nie czepiam się ich polityki, tylko wydaje mi się, że brakiem odpowiedniej informacji o jej zasadach niepotrzebnie psują krew.
Cytat ze strony z cennikiem:
Stosujemy jedną, zryczałtowaną cenę naprawy (patrz: cennik) dla danego modelu. Obejmuje ona czynności naprawcze dotyczące zgłoszonej usterki, a także przegląd serwisowy polegający na sprawdzeniu poprawności funkcjonowania wszystkich zespołów sprzętu, zaopatrzeniu w ostatnią dostępną wersję oprogramowania. Na wykonane usługi udzielamy sześciomiesięcznej gwarancji serwisowej.
Nie zajmuję się już sprawami technicznymi forum. Prośba o zgłaszanie wszystkiego do Jacka.
ok, zwracam honor i bije się w piersi![]()