Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Zdjęcia Kai ; )

kajaa
    Gość

Zdjęcia Kai ; )

cześć, jestem Kaja. Mam 15 lat. Fotografią zajmuję się od ponad roku ; ). Postanowiłam pokazać kilka swoich zdjęć. Proszę o krytykę ; )
    Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.JPG
Wyświetleń:	175
Rozmiar:	192,2 KB
ID:	41070   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.JPG
Wyświetleń:	172
Rozmiar:	187,6 KB
ID:	41071   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.JPG
Wyświetleń:	175
Rozmiar:	141,3 KB
ID:	41072  

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar MartinP
    Mieszka w
    Łódź
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Witamy, 1 i 3 całkiem OK, czysto i schludnie a na 2 MZ brak światła. Ciekawy jestem następnych.
    P.S. Rozmiarowo możesz pójść w 800-900 pikseli na dłuższy bok - będzie czytelniej. Pozdrawiam serdecznie.
    E-520 i inne foto szpeje

| OlyJedi
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    witaj na forum
    bardzo ładne wejście, zgadzam się co do 2, mało światła...

pozdrawiam

Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar juras49
    Mieszka w
    Katowice/Bielsko
    Siła reputacji
    22
    Moja galeria
    Witaj! Zapewne masz obiektyw ZD 35mm makro.Myślę że jakbyś wykorzystała światło 3,5 , to również i zdjęcie nr 2 byłoby w porządku.Staraj się korzystać z pełnej dziury,zyskujesz na krótszym czasie naświetlania Podoba mi się fotka 3-cia, jest taka.....jak z fot. podwodnej. Powodzenia.
    Wszystko jest trudne nim stanie się łatwe...
    E-520, ZD 14-42, 14-45, 40-150, 70-300

kajaa
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez juras49 Zobacz posta
    Witaj! Zapewne masz obiektyw ZD 35mm makro.Myślę że jakbyś wykorzystała światło 3,5 , to również i zdjęcie nr 2 byłoby w porządku.Staraj się korzystać z pełnej dziury,zyskujesz na krótszym czasie naświetlania Podoba mi się fotka 3-cia, jest taka.....jak z fot. podwodnej. Powodzenia.