Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: aparat na uroczystosci ?

  1. #1

    Dołączył
    May 2009
    Posty
    66
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    aparat na uroczystosci ?

    witam jestem w sekcji fotograficznej w szkole i mam pytanie ? Obecnie na stanie posiadam lumixa lx3 i chcialbym sie zapytac czy dalby rade na uroczystosciach szkolnych ? Bo nie wiem a bardzo mi zalezy aby zdjecia bylo wyrazne i super jakosci ! A jak nie to powiedzcie co lepiej kupic za podobna cene: canon eos 50d (uzywka body),olek (e3 uzywka body),nikon d90 z 18-55
    lumix lx3+metz 48 af-1,olympus e410

  2. #2
    | OlyJedi Awatar voovoo2
    Dołączył
    May 2006
    Mieszka w
    Olsztyn
    Posty
    2.638
    Siła reputacji
    121
    Moja galeria
    D 90 plus szkło plus lampa

  3. #3
    Moderator Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar nightelf
    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Olsztyn/Warszawa
    Posty
    5.765
    Siła reputacji
    182
    Moja galeria
    Trochę zależy to od Twoich umiejętności i tego jak oświetlone są miejsca tych uroczystości.
    Dodatkowa zewnętrzna lampa błyskowa na pewno się przyda.
    "Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
    E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
    moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA

  4. #4
    | OlyJedi Awatar Raven_Design
    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Zawiercie
    Posty
    207
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria
    Kompletuj sobie zestaw pod profil, jaki Cię interesuje. To znaczy to, czym się chcesz zająć.

    Jeżeli rzeczywiście reporterką - korpus z możliwie najwyższą do zaakceptowania wartością ISO, bezwzględnie lampa, obiektyw szerokokątny, krótkie tele, "stałka" 35 lub 50 mm.

    Wybór puszki to jednocześnie wybór systemu. W każdym znajdziesz te elementy składowe. Kwestia gustu i umiejętnego wykorzystania tego, co się ma.