Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: e-620 makro - który z obiektywów?

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Lublin
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    e-620 makro - który z obiektywów?

    Witam. Jestem początkującym użytkownikiem lustrzanki i chciałem się dowiedzieć, który z posiadanych przeze mnie obiektywów w połączeniu z pierścieniami nada się do makrofotografii.

    Mój zestaw:

    1. Olympus E-620
    2. Obiektywy ZUIKO 14-42mm i 40-150mm

    3. Obiektyw HELIOS-44M-4


    4.Obiektyw, którego nazwy nie znam (nie umiem j. rosyjskiego)




    5. Pierścienie makro



    6. Przejściówka do podłączenia wkręcanego obiektywu

    Próbowałem w trybie auto HELIOSem z dłuższym pierścieniem, ale zdjęcia miały mały "zakres" ostrości.




    Proszę o porady.
    Pozdrawiam.

  2. #2
    | OlyJedi Awatar Lolita
    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Za siedmioma lasami...
    Posty
    4.021
    Siła reputacji
    194
    Moja galeria
    A po co Ci tak kombinować? Z 40-150 niezłe makro wychodzi i na początku zupełnie wystarczy. Jeżeli stwierdzisz po dłuższym czasie, że makro Cię naprawdę kręci to lepiej pomysleć o obiektywie naprzykład OLYMPUS ZD 35mm 1:3.5 Macro. Sama takiego sobie kupłam właśnie do E-620 i jestem bardzo zadowolona
    Pozdrawiam.
    Lola vel Sharlotta >>Sekretarka Prezesa TWA<< <3 Pierwszy zmarzluch forumowy <3
    Nie jestem starą babcią Zlotowiczka: 7

  3. #3
    Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar Moominek
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1.587
    Siła reputacji
    35
    Moja galeria