Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Wątek: czyszczenie lustrzanki w ramach gwarancji

  1. #21
    Zwycięzca OlyRulez Awatar Jeronimo
    Dołączył
    Feb 2003
    Mieszka w
    wielkopolska
    Posty
    3.045
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Karol K.
    Kiedyś dzwoniłem [...]
    nas interesuje nie kiedys tylko aktualnie
    Cytat Zamieszczone przez Karol K.
    Radio, wiesz jaki jest Olympus, piszą 829zł, a później i tak robią wszystko za darmo
    tak i daja drugi aparat gratis hehe
    List ten dedykuje wszystkim tym, którym jest dany przywilej służenia innym pomocą w osiągnięciu celu i tym, którzy ucząc się wzbogacają wszystko przez podjęcie wyzwania do postępu i stawania się tym wszystkim, czym mogą się stać

  2. #22
    Banned Zwycięzca OlyRulez Awatar RadioErewan
    Dołączył
    Jan 2006
    Mieszka w
    Łódź/Warszawa
    Posty
    5.394
    Siła reputacji
    40
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Karol K.
    Radio, wiesz jaki jest Olympus, piszą 829zł, a później i tak robią wszystko za darmo
    OK, ale nie mają takiego obowiązku i może się zdarzyć, że się ktoś na tym przejedzie. Fajnie, że serwis jest uprzejmy i nas szanuje. Raz ktoś schudnie o 4 i pół Chrobrego, napisze o tym na forum i będzie megawieszaniepsów na Olku (za darmo).

    Pozadrawiam
    Radosław "Radio Erewan" Przybył
    http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
    * Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto

  3. #23
    | OlyJedi Awatar Karol K.
    Dołączył
    Feb 2006
    Mieszka w
    Lublin
    Posty
    254
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Jeronimo
    Cytat Zamieszczone przez Karol K.
    Kiedyś dzwoniłem [...]
    nas interesuje nie kiedys tylko aktualnie
    Cytat Zamieszczone przez Karol K.
    Radio, wiesz jaki jest Olympus, piszą 829zł, a później i tak robią wszystko za darmo
    tak i daja drugi aparat gratis hehe
    Mówię kiedyś ale nie było to tak dawno i powinno być ciągle aktualne Ja mam plamkę na zdjęciach od F=16 i po powrocie z Zakopanego, do którego jadę w następnym tygodniu, zamierzam wysłać aparat na czyszczenie i przegląd, by na wakacje aparat był jak nowy

    P.S. Czytam sobie, ile mam punktów w OlyJedi i wychodzi, że jeszcze ani razu nikomu nie pomogłem

  4. #24

    Dołączył
    Mar 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    77
    Siła reputacji
    20
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez RadioErewan
    usterki to raczej naturalna sprawa (bo brud może być przyczyną problemów). Wysłanie aparatu do serwisu tylko w celu wyczyszczenia wydaje mi się jednak abstrakcją, choć mam nadzieję, że się mylę.
    Pozdrawiam
    Mylisz się, na szczęcie.
    Choć przyznam, że gdybym sam nie korzystał z uprzejmości Olympusa, myślałbym podobnie.
    Mój aparat był w 100% sprawny, jedyne wady to zasyfiona matówka i lustra porro.
    Kontaktowałem się również z Panią Karpińską, aparat miałem w domu w ciągu 14 dni.
    Mam w domu dokumentację z "naprawy" - mogę zrobić skan.
    5Dm3

  5. #25
    Banned Zwycięzca OlyRulez Awatar RadioErewan
    Dołączył
    Jan 2006
    Mieszka w
    Łódź/Warszawa
    Posty
    5.394
    Siła reputacji
    40
    Moja galeria

    Oficjalne stanowisko wyjaśnione

    No więc zapytałem się w Olku jak to jest.

    Czyszczenie aparatu, to nie jest usterka, ale element procesu naprawy aparatu.
    Jeżeli usterka wymaga wyczyszczenia aparatu, to zostanie on wyczyszczony. Jeżeli usterka wymaga wgrania nowego firmware, to nowe firmware zostanie wgrane.
    Jeżeli nie zostaną stwierdzone żadne usterki, aparat zostanie odesłany z adnotacją "nie znaleziono uszkodzeń". Nie zostanie wtedy wyczyszczony.
    Brud/kurz na matrycy widoczny na zdjęciach jest uznawany za usterkę i jest "naprawiany" poprzez czyszczenie w ramach gwarancji. Za każdym razem technik w serwisie podejmuje decyzję czy czyszczenie będzie miało miejsce, czy będzie bezpłatne czy nie - po wizji lokalnej wewnątrz korpusu.
    Gwarancji nie podlega czyszczenie aparatu z piasku, błota, wody oraz zabrudzenia wynikające z niewłaściwego posługiwania się towarem oraz złego przechowywania.

    Tak więc wysłanie na czyszczenie aparatu nie objawiającego problemów z filtrem SSWF to dobry pomysł na sprawdzenie skuteczności przewoźnika, wytrzymałości sprzętu i własnej cierpliwości (bo taka wycieczka potrwa do 2 tygodni).

    ps. Pozdrowienia dla pani Joanny Karpińskiej, która nie podejrzewała że stała się tak popularna na forum .

    Pozdrawiam
    Radosław "Radio Erewan" Przybył
    http://www.fototv.pl Pierwsza w Polsce Internetowa telewizja o fotografii
    * Nigdy nie próbuj przekonywać ludzi, którzy wiedzą, że mają rację. ~Leto

  6. #26
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar black_bird
    Dołączył
    Apr 2005
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    830
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Mariusz M
    Cytat Zamieszczone przez RadioErewan
    usterki to raczej naturalna sprawa (bo brud może być przyczyną problemów). Wysłanie aparatu do serwisu tylko w celu wyczyszczenia wydaje mi się jednak abstrakcją, choć mam nadzieję, że się mylę.
    Pozdrawiam
    Mylisz się, na szczęcie.
    Choć przyznam, że gdybym sam nie korzystał z uprzejmości Olympusa, myślałbym podobnie.
    Mój aparat był w 100% sprawny, jedyne wady to zasyfiona matówka i lustra porro.
    Kontaktowałem się również z Panią Karpińską, aparat miałem w domu w ciągu 14 dni.
    Mam w domu dokumentację z "naprawy" - mogę zrobić skan.
    Jesli mozesz podeslij skan, ja po 2 tyg od wysłania dostałem kurierem z powrotem e1 ale .. bez zadnych papierów :-( widzę, ze guma podklejona pieknie, klapka wymieniona ale co poza tym zrobiono? radza mi upomniec sie o kody procedur naprawczych. Hm, zastanawiam sie na jaki to mail podesłac?

  7. #27
    Zwycięzca OlyRulez Awatar Jeronimo
    Dołączył
    Feb 2003
    Mieszka w
    wielkopolska
    Posty
    3.045
    Siła reputacji
    26
    Moja galeria

    papiery - same kody bledow (bez wyjasnien)

    Cytat Zamieszczone przez black_bird
    ale .. bez zadnych papierów [...] radza mi upomniec sie o kody procedur naprawczych.
    a masz gdzies wyjasnienia/legende tych kodow?

    W poprzedni piatek odebralem z naprawy body i musze powiedziec ze coraz mniej papierow daja. Dostalem tylko kartke z kodami naprawy. Z poprzednich napraw dostawalem do zwrotu nawet formularze zgloszenia naprawy itp. (bylo tego troche).
    Zobaczymy co mi teraz przysla.... ale to tak za okolo 2 tygodnie

    Co do samego tematu i pierwszego posta to mysle ze RE napisal juz wszystko. Potwierdzeniem moze byc tylko syf jaki golem okiem dostrzeglem w moim body pomimo tego ze poprosilem przy okazji o wyczyszczenie oraz moja rozmowa telefoniczna z serwisem.
    List ten dedykuje wszystkim tym, którym jest dany przywilej służenia innym pomocą w osiągnięciu celu i tym, którzy ucząc się wzbogacają wszystko przez podjęcie wyzwania do postępu i stawania się tym wszystkim, czym mogą się stać

Podobne wątki

  1. czyszczenie lustrzanki
    By Jeronimo in forum Korpusy 4/3
    Odpowiedzi: 126
    Ostatni post / autor: 4.01.12, 14:49
  2. Czy warto płacic za rozszerzenie gwarancji?
    By qwerty in forum Pozostali producenci
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24.07.06, 22:44

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.