Witam.
Mam 14 lat i robię zdjęcia Olympusem C5060. Pragnę aby moje pracę były coraz lepsze wiec chcę zlikwidować popełniane obecnie przeze mnie błędy. Prosze o ocene. Bardzo mi to pomoże. Z góry dziękuje.
Żadnych zdjęć z poniższych nie przerabiałam.
Witam.
Mam 14 lat i robię zdjęcia Olympusem C5060. Pragnę aby moje pracę były coraz lepsze wiec chcę zlikwidować popełniane obecnie przeze mnie błędy. Prosze o ocene. Bardzo mi to pomoże. Z góry dziękuje.
Żadnych zdjęć z poniższych nie przerabiałam.
Witam rówieśniczkę na forum : )) Na początku przygody z fotografią zawsze jest ciężko, wyczucie aparatu, ukierunkowanie. Postaram się co nieco dopowiedzieć do przedstawionych przez Ciebie fotografii, sama jestem amatorką, więc nie musisz się sugerować moimi opiniami : )
1. Wiem, co chciałaś uzyskać, tym zdjęciem, ale MZ głębia ostrości jest zbyt mała, aby objąć większą część świeczki, a z płomieni zostały tylko przepalenia, zamysł był, ale zabrakło techniki, niestety bardzo ważnej.
2. Strasznie szumi w tle, co psuje odbiór zdjęcia, także nieciekawe kadrowanie. Następnym razem postaraj się, aby nie ucinać tak brutalnie kwiatka i kompozycja za centralna. Nie bój się obrabiać zdjęcia. Kadrowanie, odszumianie, podstawa poprawa techniczna jest dość ważna : ) Głębia całkiem niezła : )
3. Bardzo podoba mi się tutaj głębia ostrości. Dobrze zagospodarowana. Szkoda tylko, że jest dużo miejsc za jasnych i za ciemnych w tym obrazie. Kompozycja całkiem, całkiem : )