Dobra, ja wymiękam. Przeczytaj moje posty jeszcze raz, ale powoli. Nie chce mi się już dyskutować z Tobą, bo to staje się mało sensowne. Mam nadzieję, że nikt tego co napisałeś nie weźmie za dobrą monetę.
Dobra, ja wymiękam. Przeczytaj moje posty jeszcze raz, ale powoli. Nie chce mi się już dyskutować z Tobą, bo to staje się mało sensowne. Mam nadzieję, że nikt tego co napisałeś nie weźmie za dobrą monetę.
Rafał - piszesz bardzo mądre rzeczy dotyczące stofena, ale wszystko to tylko teoriam ,w której skupiasz sie na dwóch założeniach - że tylko wielkość źródła światła wpływa na jego jakość oraz na tym, że lampa jest jedynym źródłem światła. Myślę, że kiedy przemyślisz sobie te kwestie zmienisz zdanie
Niektórymi stwierdzeniami wprowadzasz też w błąd (pisząc np. o tym, że odbijając światło używa się stofena - a to niby po co rozpraszać wtedy??)
Zaglądnijże! - http://www.mariuszsarzynski.pl/
@MichalLxD / Rafal Czarny - od słów do czynów - może jakaś potyczka na przykłady ślubnych foto z kościołów ?
Fatman i Eddie - dzięki za konkretne informacje. Ślubu w kościele nie "robiłem" ( może kiedyś się zdaży) , ale na weselisko wybieram się wkrótce ( nawet sobie zobaczę jak Fatman wyczarowuje swoje foty) -
pozdrawiam
Ja odkąd mam jasne szkiełka: dawniej Zuiko 50/2, teraz 35/1.8 i 85/1.8 nawet nie używam lamp w kościołach. Co prawda kościoły to jasne mi się trafiały, ale ISO 1000 i nie ma tragedii.
Witam !
Mariush. Nie zgaza mi sie to co piszesz na temat Lighsphere.
Gdyby to nie mialo znaczenia tak jak piszesz nikt nie
produkowalby tego ani nie kupowal.
Tak sie sklada, ze mam Lighsphere i robilem testy
(biala karteczka, stofen, Lighsphere)
Jak spojrzec... Jednak widac roznice i cienie na zdjeciach
sa najlagodniejsze przy Lighsphere.
Potwierdzil to kolega jak i zawodowy fotograf, ktoremu
pozyczylem na czesc sesji Lighsphere.
Gdy ogladalem zdjecia to jednak
rozklad swiatla byl nieco inny dla Lighsphere
wzgledem strofena.
Natomiast przyznaje, ze nalozony Lighsphere na lampe
jest mniej poreczny a Mariush w PSHOP-ie moze
suwakiem rozjasnic cienie i uzyska dosc
zblizony efekt ale czy taki sam ?
Mysle, ze przecietny klient ktory nie bedzie
mial porownania nie zauwazy roznicy.
Pozdrawiam
Nie ma brzydkich aparatow tylko wina czasem brak
z bliskiej odległości , seria przy aucie , zadowalające efekty . w kościele soften i wal na wprost lub karteczka i 70 stopniA co sądzicie o czymś takim na ślub? [duży rozmiar]
http://allegro.pl/item1103124312_sof...fl_50r_36.html
pisałem o tym kilka postów wyżej , jeśli trafisz na ciemnice używaj kamerzysty jako kontręJa odkąd mam jasne szkiełka: dawniej Zuiko 50/2, teraz 35/1.8 i 85/1.8 nawet nie używam lamp w kościołach. Co prawda kościoły to jasne mi się trafiały, ale ISO 1000 i nie ma tragedii.![]()
testowałem 40d , 30d i 5d ale tylko do e510 ... co cie interesuje mogę podesłać na @ tak po znajomości krkW sierpniu będę miał okazję wytestować możliwości Najkona w klasztorze, to się przekonamy, bo jednak E-3 na ISO 1600 i f/2 wymiękał jeśli chodzi o zaszumienie...
iso 1000 canon wystawiłem w galerii , traktować jako koltet .
Ostatnio edytowane przez psemo ; 26.07.10 o 11:38
http://zonkinho.domenomania.pl/julia101.jpg
Tu mam ISO 1000 z D90, światełko zastane, foto z imprezy jaką były chrzciny. Także wiem co i jak. Po prostu będę musiał wybrać się do tego klasztoru kiedyś i obadać sprawę, żeby być przygotowanym na użycie lampy.![]()