Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Wątek: Stabilizacja obrazu e-420 i wybór obiektywu

  1. #1
    Awatar padi77
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    15
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Stabilizacja obrazu e-420 i wybór obiektywu

    Witam wszystkich, jestem tu nowy i jestem laikiem wiec proszę o wyrozumiałość. zakupiłem dość nie dawno olympusa e-420 i poza scenami gdzie moge zaleźć taką scene ze stabilizacją obrazu, nigdzie nie moge znaleźć stabilizatora obrazu, słyszałem nawet taką wersje ze tan aparat jej nie ma... prawda?? i jak w takim razie razić sobie ze zdjęciami gdzie chcę utrzymać nastrój i nie używać lampy a w momencie gdy tylko lekko poruszę ręka obraz sie zamazuje... pomijam rozwiązanie ze statywem. Jak sobie radzić przy takich zdjęciach z tym aparatem???

  2. #2
    | OlyJedi Awatar HrabiaMiod
    Dołączył
    Jul 2006
    Mieszka w
    Kraków, Poland
    Posty
    1.152
    Siła reputacji
    27
    Moja galeria
    Kup sobie jasny obiektyw, Leica 25/1.4 będzie w sam raz.

  3. #3
    Awatar padi77
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    15
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    jaki obiektyw do e- 420 (uniwersalny)

    Mam pytanko, jestem totalnym amatorem i laikiem w temacie foto, posiadam e- 420 z obiektywem 17.5-45mm i teraz chciał bym zakupić coś lepszego że by bardziej sie cieszyć z robienia zdjęć jednak chciał bym coś uniwersalnego że by nie przekładać co chwila obiektywów. myślę o czymś w rodzaju 14-200 tylko ceny są astronomiczne... co polecacie???

  4. #4
    Awatar padi77
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    15
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez HrabiaMiod Zobacz posta
    Kup sobie jasny obiektyw, Leica 25/1.4 będzie w sam raz.
    hmm, a te obiektywy mają w sobie stabilizacje obrazu??? i drogie do??? sorki ze tak wypytuje ale jestem totalna noga w tej dziedzinie.

  5. #5
      | OlyJedi Awatar grizz
    Dołączył
    Jun 2005
    Mieszka w