proszę proszę.....
Rafał Czarny i samoloty !!! Brawo, już się doczekać nie mogę wrażeń...
tu masz info gdzie stanąć:
http://www.epkkspotters.com/?a=s2
tu mapka:
http://www.epkkspotters.com/gfx/mapa.pdf
i rozkład lotów, co byś nie marzł na darmo
http://www.epkkspotters.com/?a=r1
i coś na zachętę z Krakowa
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...831690&nseq=20
co Ci mogę jeszcze doradzić...
ubierz się dość grubo nawet jak jest ciepło - zwykle stanie na wietrzyku parę godzin nawet tych z klubu Morsów lekko schładza![]()
żeby złapać rozmycie smigieł samolotów czasy od 1/320 w górę mniej więcej, helikoptery to już nawet i 1/80 i wyżej, bo tam kręci się toto wolniej...to co bez wirnika to hulaj dusza...i tak nie widać...
do paningu startu/lądowania 1/80 i w górę, im dłużej, tym lepiej - statyw/monopod wskazany ( ale wychodzi nawet przy 1/125 czasami )
najlepiej strzelać serie z użyciem AF-C ( możesz fajnie chwycić moment przyziemienia z dymkiem )
No i pamiętaj - maszyny to głównie kadłuby - końcówki skrzydeł itd...można spokojnie ciąć. Najważniejsze rzeczy są blisko kadłuba...
do wszystkiego sam dojdziesz, ale zaoszczędzam Ci kilku eksperymentów...no i pochwal się potem fotami.
Jak chcesz zidentyfikować maszynę to zapisz, sfotografuj numer rej ( pod skrzydłami lub na kadłubie ) - potem wpiszesz na jetphotos lub w google i masz.