Po przejrzeniu wszystkich zdjęć z Kubinki zamieszczonych na Twojej stronie wygląda na to, że wszystkie egzemplarze MI-28 to wersja N lub NE jak ją określa producent
Russian Helicopters. Wywnioskowałem to po wielu zdjęciach tych samych maszyn wrzuconych np. na
http://www.airliners.net/ (przy wyszukiwaniu proszę wpisać typ oraz nr danej maszyny). Pomyłka co do wersji może być spowodowana tym, iż część śmigłowców była wyposażona w stację obserwacyjno-celowniczą w charakterystycznym kulistym zasobniku umieszczonym nad wirnikiem głównym, jednakże część maszyn jest pozbawiona tego elementu mając to samo oznaczenie MI-28N (NE). Oprócz tego wersja N (NE) ma silniki VK-2500-02 (w MI-28 były montowane TW3-117WMA), inną przekładnię główną : WR-29 zamiast WR-28 oraz zmienioną i unowosześnioną awionikę.
Jeśli chodzi o KA-50 to zbudowano tylko 15 sztuk tych maszyn, a dalszą produkcję zarzucono na rzecz bardziej perspektywicznego wariantu dwumiejscowego śmigłowca KA-52.