Jacek
www.jackowlew.pl
Jacek
www.jackowlew.pl
Informację o osłonach z molibdenu znalazłem w granatowej wersji książki "Ostatni Lot"
Molibden interesował mnie o tyle, że kiedy zastąpiłem nim blachę tantalową u siebie w laboratorium, liczba awarii spadło do zera!
Kossuth Lajos azt üzente: Utepitesz regimente. Ha még egyszer ezt üzeni, Kupkerekesz hajtasz neni!
Jacek
www.jackowlew.pl
Na pamięć nie znam numeru strony, ale wydaje mi się, że w 101 wzmocnienia były od nowości w fabryce zamontowane. 102 był bodajże odkupiony od LOTu przez jakieś "gospodarstwo pomocnicze" za czasów Pawlaka i dopiero potem dostosowany do wersji 145 M-Lux.
Kossuth Lajos azt üzente: Utepitesz regimente. Ha még egyszer ezt üzeni, Kupkerekesz hajtasz neni!
Być może że 101-nka miała już silniki i płatowiec wzmocnione,a na 102-ce dopiero mogli to na płatowcu zrobić w remoncie,ale silniki musiała mieć już zmodernizowane,bo tak jak pisałem modernizacja D30-KU zostały zmodernizowane krótko po 1987 roku.Czyli po katastrofie w kabatach.
Jacek
www.jackowlew.pl
Motoko swietna fota.
Moja przygoda z morzem Kapitan I , II , V rejsu PBO
sezon pokazow w pełni ale dopiero Radom w planach. Takie wspominkowe wrzucam.
Jacek
www.jackowlew.pl