A jaką odległość rejestrową ma 4/3? Żeby się nie okazało że nigdzie z wyjątkiem m4/3 nie da się podpiąć.
Co prawda to i tak jest bez sensu choćby ze względu na cropa, przysłonę i ustawianie ostrości![]()
Do Fuji podepniesz szkła od Nikona.
A do Canona z Contaxa N, no po "drobnej" przeróbce
http://www.photozone.de/canon-eos/26...w--test-report
A myslales o e1?
Nie zajmuję się już sprawami technicznymi forum. Prośba o zgłaszanie wszystkiego do Jacka.
grizz, jak jemu sa kolorki niezbedne to podaj mi innego olka z takimi kolorami. e400 odradzam... (w razie gdybys chcial go podac jako zastepca e1-taka sama matryca z e400 nie zrobi e1)
No dobra ale w takim razie, chce gosc zmienic e500 na inny model ale z fajnymi kolorami, zostaje e1, e300(?, nie wiem czy ma kodakowska) i e400(?) Albo... zostac przy tym co ma, czyt. zmienic na innego e500 jesli ten sie rozsypuje.
Troche namotalem, tylko nie krzycz :P
http://www.renderosity.com/mod/galle...ername=mirek54
I tak Was lubie
Kolorki są sprawą indywidualna. Lubie te z e-1, ale jak zmienię, to poradzę sobie tez z innymi. Troszkę czarów z krzywymi i będzie ok. W sumie z e-1 tez cały czas coś tam eksperymentuje.
Jak ktos się upiera na kodakowskie kolory, to własnie e-400 ma najlepiej rozwiniętą matrycę i można go dostać za naprawde śmieszne pieniądze w przeciwieństwie do e-1, który dorobił sie dosc kultowej ceny O_O.
Nie zajmuję się już sprawami technicznymi forum. Prośba o zgłaszanie wszystkiego do Jacka.
Ale nie tylko olympus uzywal ccd, swietne kolory daja stare ccd Nikona, mozna kupic ciekawe puszki w dobrej cenie.
To nie tyle zasluga samego kodaka co ccd vs cmos.