Kiedyś było lepiej, bo robiłeś zdjęcia, dawałeś do wywołania i spokój. A teraz trzeba gałki oczne wypalać przed kompem...![]()
Zaglądnijże! - http://www.mariuszsarzynski.pl/
Obrazki spox
więcej przycisków do wciskania, większa obudowa do trzymania, lepsze materiały... kwestia gustu. jeden woli jeździć kombi ze wspomaganiem, a drugi 107-mką. jeden i drugi dojadą do celu. pierwszemu będzie troszkę wygodniej, a drugi szybciej znajdzie miejsce do zaparkowania![]()
widać że temat zaczął żyć własnym życiem heheale do sedna przez ostatnie kilka dni szperałem i wygląda to tak, że C40D z małym przebiegiem czyli +/-10k klapnięć to powyżej 2 tysiące o gwarancji zapomnij bo jest roczna ewentualnie "rozruchowa na gębę" od sprzedawcy, C50D od ok 2400-2600 te droższe na końcówce gwarancji lub lekko po niej z przebiegiem +5k .... no i nie śmigane nowiutkie C50D prosto z magazynu z oficjalnej dystrybucji poniżej 2900pln. Jest do wzięcia nowy z czyszczenia magazynow C30D z kit C17-85 za 2900 ale po odliczeniu ok 800-900 za kita to i tak ponad dwójka za nienajmłodszy korpus i moje pytanie fachowców jak wygląda porównanie C30D vs C40D jak dotychczas porównywaliście tylko C50D vs C40D???
tyle teoria
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp
a jak to ma się do praktyki???
Ostatnio edytowane przez micky ; 29.05.10 o 15:44