Nie bawilem sie 500D wiec nie powiem jak tam to wyglada, w 5d filmuje wylacznie przy manualnej ekspozycji, wtedy krecenie przyslona nie powoduje zadnego wariowania. Zestaw jest jak najbardziej przewidywalny,.
AF jest mi zbedne, korzystam wylacznie z MF wiec to jak pracuje mnie nie interesuje. Dziwi mnie tylko wybor pomiedzy D90 a 500D skoro 550D kosztuje podobnie jak D90, do filmow zdecydowanie 550D
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
Twoja teza to bylo to ze zawodowcy dslr'ow nie uzywaja a krecenie nimi to jedynie zabawa. Z ergonomia zgoda, ale to tylko pokazuje jaka przewage w jakosci obrazu daje dslr skoro wybieraja dslr z ulomna ergonomia zamiast kamery?
Mozesz zyc sobie z nieswiadomosci, ale dslry narobily balaganu wsrod profesjonalnych kamer, to przyspieszy powstanie kamer 35mm w cenach ponizej 100k$.