Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Kodak tmax 3200(?)

  1. #11
    | OlyJedi Awatar Syd Barrett
    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Krk
    Posty
    636
    Siła reputacji
    23
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Czaroz Zobacz posta
    No ale dalej mi nie odpowiedzieliscie na pytanie, 3200 czy 1600? Poza tym moze byc tak ze zapomne nie doswietlic i na slepo swiatlomierzowi zaufam, wtedy lipa, takiego filmu bym uzywal w teatrze (na probach) i na koncertach (przewaznie)...
    ojej robiłem kiedyś w teatrze na 3200. dla mnie to za dużo. 200-400, 800 max.

  2. #12
    | OlyJedi Awatar technik219
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    103
    Siła reputacji
    17
    Moja galeria
    Na teatr i koncert wystarczy 400-800 w zupełności (jeśli masz dosyć jasny obiektyw). I tak będziesz miał problemy z wyciągnięciem cieni (duże ISO w tym nie pomoże), bo oświetlenie sceniczne jest bardzo kontrastowe. Myślę, że najlepiej pilnować świateł, a cienie pozostawić same sobie. Jak będziesz forsował np. 400 do 800 to jeszcze podniesiesz kontrast. Dlatego sądzę, że bardzo rozsądne by było użyć np. P3200 i wołać je na 800, najwyżej 1000 ASA, co stworzy możliwość uratowania cieni. Na DigitalTruth są czasy dla takich kombinacji.

  3. #13
    | OlyJedi Awatar Czaroz
    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Opole
    Posty
    670
    Siła reputacji
    18
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez technik219 Zobacz posta
    Na teatr i koncert wystarczy 400-800 w zupełności (jeśli masz dosyć jasny obiektyw). I tak będziesz miał problemy z wyciągnięciem cieni (duże ISO w tym nie pomoże), bo oświetlenie sceniczne jest bardzo kontrastowe. Myślę, że najlepiej pilnować świateł, a cienie pozostawić same sobie. Jak będziesz forsował np. 400 do 800 to jeszcze podniesiesz kontrast. Dlatego sądzę, że bardzo rozsądne by było użyć np. P3200 i wołać je na 800, najwyżej 1000 ASA, co stworzy możliwość uratowania cieni. Na DigitalTruth są czasy dla takich kombinacji.
    Cytat Zamieszczone przez Syd Barrett Zobacz posta
    ojej robiłem kiedyś w teatrze na 3200. dla mnie to za dużo. 200-400, 800 max.

    Dzieki za rady, mi jednak ogolnie chodzi o to zeby sie pobawic w ciemnych miejscach, street nocny/ jakies puby/ konccerty-nie koniecznie scena, a sama widownia.
    Cezary Pawlików
    Ale nie przejmuj się, ja mam tylko 15 lat...
    e400 + OlympusTrip35 + 14-42 + 40-150

  4. #14
    | OlyJedi Awatar technik219
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    103
    Siła reputacji
    17
    Moja galeria
    No to dawaj na 3200 i nie przejmuj się. P3200 można podobno ciągnąć do 25000 ASA i to jest dopiero hardcor. Oglądałem kiedyś takie zdjęcia z nocnego Londynu - ziarno jak groch, niesamowite światła, czasami rozmycia (poruszenia), ale efekt nie z tej ziemi.

Podobne wątki

  1. Iso 1600/3200
    By darkelf in forum Korpusy 4/3
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 4.01.10, 20:46
  2. Aparat do 3200 zł ?
    By geo in forum Co kupić ?
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22.12.07, 10:36
  3. E1 - forsowane ISO 1600-3200
    By robin102 in forum E-System
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28.11.06, 20:25
  4. iso 3200
    By Asar69 in forum E-System
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 5.07.06, 17:46
  5. E-1 VS mju 810 na ISO 3200
    By andytown in forum E-System
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 4.06.06, 12:02

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.