Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: OLYMPUS SP-570 UZ do reklamacji ...

  1. #1

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Ziemia Kłodzka
    Posty
    23
    Siła reputacji
    16
    Moja galeria

    OLYMPUS SP-570 UZ do reklamacji ...

    Za chwilkę minie mi 2 lata, od kiedy kupiłam aparat OLY SP-570 UZ...
    Od jakiegoś czasu nagminnie rozładowuje mi pełne akumulatory - czasami wystarczy pstryknąć 1-2 fotki z lampą...
    Potrafi się nagle zawiesić lub maksymalnie "na biało" prześwietlić zdjęcie, choć tylko raz na jakiś czas...
    Ostatnio miewam też wielkie trudności z ustawieniem ostrości !

    Czy ktoś miał podobny kłopot ???
    Może mu soft pada

    Powinnam bardzo szybko zgłosić reklamację (mam ok. 10 dni ), ale mam tylko f-rę a brakuje mi paragonu... nie mam pojęcia, czy go w ogóle miałam... po prostu nie pamiętam...

    Czy f-ra wystarczy do reklamacji ???

  2. #2
      | OlyJedi Awatar grizz
    Dołączył
    Jun 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Posty
    12.859
    Siła reputacji
    164
    Moja galeria
    Oczywiście, ze f-vat wystarczy.


    To, ze po 2 latach bateria pada, to nie jest nic niezwykłego. Jest to wręcz zupełnie normalne.
    Nie zajmuję się już sprawami technicznymi forum. Prośba o zgłaszanie wszystkiego do Jacka.

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Ziemia Kłodzka
    Posty
    23
    Siła reputacji
    16
    Moja galeria
    Nie, nie...
    Akumulatory są na bieżąco dokupowane, bo dużo ich używamy... aparat ma dwa lata, ale mam do niego 6 kpl akumulatorów, więc na mojego czuja to nie ich wina

    Poza tym czasami "coś" pokazuje mi się pod szkłem obiektywu, paproch jakiś, ale potem znika i jakiś czas go nie widać... aż do następnego razu...
    Wiadomo, wpadają czasami jakieś brudy do środka ...

    Chyba muszę to wszystko dokładnie opisać, żeby było wiadomo czemu idzie do reklamacji...

  4. #4

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Ziemia Kłodzka
    Posty
    23
    Siła reputacji
    16
    Moja galeria
    No właśnie dziś oddałam mojego Olka do sklepu, gdzie go kupiłam... mają zamówić kuriera i odesłać do reklamacji.

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Ziemia Kłodzka
    Posty
    23
    Siła reputacji
    16
    Moja galeria
    wczoraj wrócił mój Oluś kochany z serwisu ---> a dziś zacznę testowanie

  6. #6
    | OlyJedi Awatar rol6
    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Skórzewo/Poznań
    Posty
    1.550
    Siła reputacji
    30
    Moja galeria
    Szybko się sprawili

    Daj znać czy jakość naprawy odpowiada szybkości.

    Pozdrawiam
    OMD, kilka puszek i wiadro słoików

  7. #7

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Ziemia Kłodzka
    Posty
    23
    Siła reputacji
    16
    Moja galeria
    Póki co nie mam żadnych zastrzeżeń... chociaż... zastanawiam sie, czemu wrócił do mnie taki czyściutki, wypucowany, błyszczący, ... zupełnie jak nowy...
    Ale nie wnikam, cieszę się po prostu
    ... tylko dziwne, ze zniknęły moje niewielkie zadrapania... itp.

    Jedyne, co zapomniałam dopytać, to gwarancja... czy po naprawie rzeczywiście jest jakaś dodatkowa gwarancja poserwisowa...
    Ostatnio edytowane przez elwal ; 15.05.10 o 15:40 Powód: więcej informacji...

  8. #8
    | OlyJedi Awatar NightCrawler
    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Posty
    1.542
    Siła reputacji
    28
    Moja galeria
    Jeżeli to była naprawa na gwarancji to nie ma żadnej dodatkowej gwarancji (czasami producenci mają zapis w karcie gwarancyjnej, że gwarancja wydłuża się o czas pobytu w serwisie).
    Jeżeli była to naprawa pogwarancyjna (odpłatna) to serwis powinien wystawić dowód naprawy i powinno być opisane na jaki czas udzielona zostaje gwarancja na wymienione podzespoły.

    PS. A to że wrócił w lepszym stanie niż wysyłałeś to tylko się cieszyć...
    Polacy... jakkolwiek nie jest i tak coś musi być nie tak i są podejrzenia
    ...ciiii - bo cenzura się obudzi...to forum a nie miejsce do rozmów...
    Moje próby i Moja strona
    PAJACYK

  9. #9
    Animator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar helmuth
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    12.138
    Siła reputacji
    350
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez elwal Zobacz posta
    ...zastanawiam sie, czemu wrócił do mnie taki czyściutki, wypucowany, błyszczący, ... zupełnie jak nowy...
    Może jest nowy. Sprawdzałaś numery?
    Może zamiast kosztownej naprawy taniej było wymienić na nowy (oby bez wad )
    Lubię wertykalne piony i horyzontalne poziomy
    W moim wątku, można "grzebać" w moich zdjęciach.
    Główny Prostownik TWA

  10. #10
    | OlyJedi Awatar rol6
    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Skórzewo/Poznań
    Posty
    1.550
    Siła reputacji
    30
    Moja galeria
    Serwis Olympusa robi takie niespodzianki, raczej niespotykane u innych producentów.
    Spotkałem się z przypadkiem, że znajomy za zalanego Olka 1030 SW otrzymał nowego TOUGH 8000, ponieważ 1030 SW nie było już w sprzedaży.
    Co więcej zalanie było co prawda nieumyślne, ale bez problemu serwis mógł stwierdzić winę użytkownika, a użytkownik nie miałby podstaw by zarzuty odeprzeć.
    OMD, kilka puszek i wiadro słoików

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.