Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: OLYMPUS SP-570 UZ do reklamacji ...

  1. #11

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Pacanowo toto nie jest
    Posty
    1
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    To mnie cieszy,bo...

    ..jestem szczęśliwym użytkownikiem od dwu lat Camedii 5060WZ i od miesiąca SP590UZ i obydwa sprawują się na medal.Camedia towarzyszyła mi w 3 miesięcznym wypadzie w Alpy pod namiot.Nadmiar wilgoci powodowal pewne błędy na przełącznikach,ale obecnie w domu jest O'K.UZ-iego dopiero testuje i jak na razie nie zamieniłbym go na inny.zobaczymy co potem.Cieszy mnie to że nikt nie narzeka na serwis.To wielka zaleta JEST.Pozdrawiam.

  2. #12
    | OlyJedi Awatar Wieprz
    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wwa
    Posty
    1.629
    Siła reputacji
    119
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez elwal Zobacz posta
    Jedyne, co zapomniałam dopytać, to gwarancja... czy po naprawie rzeczywiście jest jakaś dodatkowa gwarancja poserwisowa...
    Co do zasady gwarancja przedłuża się o czas, przez który nie mogłeś korzystać ze sprzętu.
    W przypadku wymiany części albo całości gwarancja biegnie od nowa odpowiednio na tę część lub całość.
    Tej zasady nie można zmieniać postanowieniami karty gwarancyjnej jeśli nie jesteś przedsiębiorcą.

  3. #13

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Ziemia Kłodzka
    Posty
    23
    Siła reputacji
    16
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez NightCrawler Zobacz posta
    PS. A to że wrócił w lepszym stanie niż wysyłałeś to tylko się cieszyć...
    Polacy... jakkolwiek nie jest i tak coś musi być nie tak i są podejrzenia
    No właśnie się cieszę
    ... czyżby z mojej wypowiedzi wynikało coś innego ?
    Natomiast byłam zaskoczona... jednak bardzo przyjemnie
    _______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
    Cytat Zamieszczone przez rol6 Zobacz posta
    Serwis Olympusa robi takie niespodzianki, raczej niespotykane u innych producentów.
    Miałam taki przypadek z HP-kiem... oddałam do reklamacji... dostałam nowszy model... o wiele młodszy
    _______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
    Cytat Zamieszczone przez helmuth Zobacz posta
    Może jest nowy. Sprawdzałaś numery?
    Może zamiast kosztownej naprawy taniej było wymienić na nowy (oby bez wad )
    ...nie, raczej nie jest nowy, bo np. na pokrywce obiektywu widoczne są ślady po zębach mojego tygrysa brytyjskiego - nie mam pojęcia jak się tam znalazły...

    Numery sprawdziłam - nic się nie zmieniło...
    Mam tylko kilka drobniutkich wątpliwości co do niektórych elementów obudowy, a co do jednej mam pewność, że jest nowa
    Ostatnio edytowane przez elwal ; 29.05.10 o 16:58 Powód: Automatyczne scalenie postów

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
 
Właściciel: FOMAG Sp. z o.o., Gdansk, 80-137 ul. Starodworska 1, KRS 0000341593, www.fomag.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach reklamowych, statystycznych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej jednak może to utrudnić korzystanie z serwisu! Więcej informacji w Polityce prywatności.