Kup na allegro wagę kuchenną sprężynową za parę zeta i będziesz mógł ocenić ile ciągnie, jak przekroczy 30kg to nie lataj.
Kup na allegro wagę kuchenną sprężynową za parę zeta i będziesz mógł ocenić ile ciągnie, jak przekroczy 30kg to nie lataj.
The question is: What is a Mahna Mahna?
Mysle ze jestem w stanie ocenic "manualnie" kiedy ciagnie 25-30kg. To doswiadczenie w przynoszeniu zakupow... Pytanie moje jest o to, czy regulujac dlusciami linki udaje sie Wam zauwazalnie zmniejszyc ten ciag. Zwykle przy jakichs 5 m/s on juz osiaga te 20kg, i na logike, manewrowanie dlugosciami linek moze zmienic kat tego ciagu, ale sile raczej w bardzo malym zakresie. (A moze jakies inne patenty? Probowalem zaklejania wlotow komor)
Nie regulowałem nigdy linek w zalezności od wiatru. Moje miały tak ustawione fabrycznie długości że nie chciały w ogóle iść górę. A dodatkowo 250 halsowała w prawo. Skracałem linki żeby latawiec szedł na maksymalny pułap i przestał ciągnąć w prawo. Teraz mam to co chcę i 500m linki 200kg z KapShopui niech se wieje
The question is: What is a Mahna Mahna?
Przeżyliśmy zdjęcia z FK250 przy około 10 m/s (Islandia). Linka Beal 3 mm (250 kg obciążenie dynamiczne). Latawiec ściągało 4 osoby - 2 przy lince i 2 przy kołowrocie zafixowanym na autko o masie 3 tony brutto.
Kossuth Lajos azt üzente: Utepitesz regimente. Ha még egyszer ezt üzeni, Kupkerekesz hajtasz neni!
Dzięki za opinię - zamówiłem w piątek dużą deltę, nie zamierzam na razie fotografować w większej wysokości jak 60- 100 m , powyżej z szerokim kątem i tak gubi się szczegóły. Postanowiłem na razie pobawić się latawcem ,jak się nauczę, zacznę podwieszać sprzęt.
Pozdrawaima AP.
E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro
W sobotę postanowiłem uwiecznić moje obecne (od 11 lat) miejsce pracy. Zapowiadali wiatr 4-6m/s, i tyle było ale wysokoMiałem duży problem z podniesieniem latawca. Nowo nabyty PowerSled 200 w ogóle nie chciał się poderwać, udało się dopiero ze starym dobrym FotoKite 250, jednym który mnie nigdy nie zawiódł
Gdyby nie to że się uparłem to pewnie bym zrezygnował, słupy, druty, ogrodzenia, drzewa..... to jednak nie dla mnie. Wolę Jurę albo Wybrzeże
A w kwestii wymiany doświadczeń - na XZ-1 nie ustawiamy trybu "A" i nie otwieramy pełnej dziury. Czas dla trybu "A" to min. 1/2000s a więc spoooro za dużo, dobrze że na chwilę słońce lekko zaszło bo miał bym 100% zdjęć przepalonych, a tak mam tylko 60%.
Ostatnio edytowane przez romek1967 ; 27.06.11 o 12:56
The question is: What is a Mahna Mahna?
ten na rowerze ot GALAKTYCZNY KWIATEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
... nie przypuszczałem że puszczanie latawców to taka ciężka harówka
ale fajnie było![]()
E-520, 14-54II, 40-150, 35macro, Metz58, XZ-1, grip i takie tam...
Jako nowy forumowicz, chcialbym pogratulowac wielu uczestnikom wytrwalosci.
...przeczytalem wszystkie posty.
Gratuluje osiagniec.
Mam pare pytan:
1.Dlaczego nikt nie zastosowal zawieszenia kamery na zasadzie zyroskopu, zeby nie byla podatna na wahniecia latawca, czy podmuchow wiatru ?
Sa takie w youtube, ale z reguly duze... moznaby pomyslec o czyms mniejszym.
Dobrze byloby, zeby kamera zawsze trzymala horyzont , zeby na zdjeciach, linia horyzontu nie przechodzila diagonanie.
2. Czy nikt nie ma schematu wyzwalacza mechanicznego wyzwalanego zwyklym servem( 2-stopniowego - do kompaktu) . To programowanie serva, to jakis horror...
Żyro = waga do kamery to bardziej się sprawdza helikopter bo co daje prawie styczny obrazek tylko z plany bardzo szerokiego. Mailem przyjemność bawić się kilkoma latającymi kamerami . wieszałem kamerę pod latawcem ale zaliczyła krash test ze 150modzyskuje dane
. co do 2 to MZ przekopać sklepy modelarskie.
Drogo, źle ale za to nie terminowo, extra płatne gadanie głupot. Pozdrawiam taztaz.