Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Problem z wspomaganiem AF w FL-50R

Mieszka w
    Poznań
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

Problem z wspomaganiem AF w FL-50R

Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio lampę błyskową FL-50R. Rozpocząłem zabawe i zauważyłem że lampka z wspomaganiem AF nie działa. Ponieważ nie mam dużego doświadczenia z lampami, to możliwe jest także że nie potrafię tego ustawić (:P), więc proszę o pomoc, ale najpierw pytanko

Czy podświetlenie AF korzysta z światła widzialnego, czy może np. z podczerwieni ??

Aparat E-620 - ustawiony na tryb A (ale sprawdzałem na innych też nie widziałem podświetlenia), kitowy obiektyw, w lampie "ILL" ustawione na A, tryb lampy "TTL AUTO". Zdjęcia robione w ciemnym pomieszczeniu typu korytarz, pokój.

Byłbym wdzięczny również za podanie jakiś kluczowych ustawień (sprawdzonych), przy których wspomaganie się włącza.

Z góry dzięki za szybką odpowiedź.
    E-620 + ZD 14-42mm 1:3,5-5,6 + ZD 40-150mm 1:4,0-5,6 + HLD-5 + FL-50R

| OlyJedi Awatar henry10
    Mieszka w
    Gniew
    Siła reputacji
    17
    Moja galeria
    w e-510 w menu zakładka z kluczykiem 1 a w e-620 powinno być podobnie
    e-510+dual kit+14-54+Fl-36R+70-300+kata DC-445

Zwycięzca popRAWki| OlyJedi Awatar Moominek
    Siła reputacji
    37
    Moja galeria
    Menu -> "Trybiki" (czwarta zakładka od góry) -> zakładka A (AF) -> Podśw.AF -> Wł.

Powinno załatwić sprawę jeżeli w ogóle dioda nie świeci.

PS. Mam FL-36R ale powinno być podobnie - podświetlenie AF widać przez wizjer taka naprawdę gdy jest porządnie ciemno. Druga sprawa - działa bez problemu tak od 2-3 metrów i dalej, dla mniejszych odległości używaj górnego punktu AF. Podobno z 50tką nie ma tego problemu co z 36tką ale spróbować nie zawadzi.

Co do ustawień - zostaw na włączonym i już. Polecam tryb FP TTL - pozwala na synchronizację z dowolnymi czasami.
    Ostatnio edytowane przez Moominek ; 30.03.10 o 20:57
    "...był umarły, a znów ożył, zaginął, a odnalazł się."